Gå til innhold

asdf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

* Irriterende med folk som prater i mobil

* Folk som bruker unødvendig mye lyd. F.eks. trenger man ikke telle så høyt at alle hører en!

* De som bruker apparater som oppbevaring.

* Det irriterer meg også litt de som bare er der for å henge. Jeg trener på et lite senter og da merkes de ekstra godt.

Til dere som irriterer dere over de som gjør øvelsene feil:

Kan dere ikke gi tips om at de gjør det feil? Jeg hadde i alle fall satt stor pris på å få hjelp. Så sant det ble gjort på en hyggelig måte. :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

- Når de liksom "kule" gutta sitter rundt manualene med sine trange t-skjorter og ser seg mer i speilet enn å konsentrer seg om treninga. Og tar opp plass der de sitter å koser seg.

- Det er så utrolig kjedelig i lengden å være inne å trene. Om sommern er jeg ute i frisk luft for det er mye mer interessant.

Lenke til kommentar
Når i all verden ble benkpress hetende brystpress? Det er da ikke plutselig en isolasjonsøvelse når du bruker hantler?

Benkpress: Olympiastang som presses oppover

Hantelpress: Benkpress med hantler isteden, kan utføres incline/decline/flat

Brystpress: Fastspent apparat hvor du presser fremover..

Lenke til kommentar
Når i all verden ble benkpress hetende brystpress? Det er da ikke plutselig en isolasjonsøvelse når du bruker hantler?

Benkpress: Olympiastang som presses oppover

Hantelpress: Benkpress med hantler isteden, kan utføres incline/decline/flat

Brystpress: Fastspent apparat hvor du presser fremover..

Nemlig, det er det jeg også mener. Evt. "benkpress med hantler".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456

Der jeg trener husker jeg en dag den største bolerkisen var litt sur og pælma vektene veggimellom så jeg nesten fikk en 25 kilo dettende ned på foten.

DET er irriterende! Pluss at han får lov til å gjøre hva som helst kun fordi han er så svær

Lenke til kommentar
Glemte å skrive det som irriterer mest, de som ikke rydder etter seg. :realmad:

Enig! Utrolig irriterende å måtte lete over hele studioet etter vekter, benker og lignende fordi folk ikke gadd sette tingene dit de hører hjemme!

Ikke sant?

Og jeg er ikke såå sterk, det er mye for meg å bære på plass 20kg * 6. Energi jeg heller skulle ha brukt på treningsprogrammet mitt! Hmfr. :mad:

Lenke til kommentar
Energi jeg heller skulle ha brukt på treningsprogrammet mitt! Hmfr. :mad:

Nemlig. Jeg skulle likt å visst hvor mange tonn jeg har fjerna fra stenger som ligger og slenger.

Jeg har fri sikt til frivektsrommet fra leiligheta mi. Fra kl 21 til 22 er rommet bestående av fem-seks gutter i 18-20-årsalderen på rundt 60-75kg som står og tar bicepscurl i en halvtime, før de bruker den siste halvtimen før stengetid på å flexe foran speilet. Mandag til fredag. Det irriterer meg ikke noe særlig (annet enn hvis jeg selv vil trene på kvelden), men det er verdt å nevne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...