Dragen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Og hvem har nevnt dop og sex? Folk betaler flere hundre i måneden for å løpe og løfte ting, når de kan gjøre nøyaktig det samme ute i naturen og samtidig slippe avgasser fra andre gratis. Også har man jo det faktum at folk faktisk kjører til treningsstudioet ... Endret 1. mai 2008 av Dragen Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Og hvem har nevnt dop og sex? Folk betaler flere hundre i måneden for å løpe og løfte ting, når de kan gjøre nøyaktig det samme ute i naturen og samtidig slippe avgasser fra andre gratis. Også har man jo det faktum at folk faktisk kjører til treningsstudioet ... Er ikke akkurat Seinfeld kvalitet over de observasjonene.. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Irriterer meg over folk som får hjelp på benkpressen, der fyren bak løfter 50% av vekta for å så skryte av fyren etterpå! Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Også har man jo det faktum at folk faktisk kjører til treningsstudioet ... Serriøs bygger så ødelegger man for fremmgangen om man skal jogge 30 min til og fra gymmet. For eks legger er vanskelig å trene pga man belaster dem hele tiden, i perioder før konkurannse kan det være nødvendig å ta heisen isesden for trappa osv. Kosttilskudd er bortkastet osv, man kan bare løpe litt i skogen kommer alltid fra folk som ikke bruker det selv og heller ikke har noen resultater å vise til. Folk som bruker fornuftige kosttilskudd uten resultater slurver med kostholdet- vanlig mat Kosttilskuddet kan gi en ekstra ytelse på ca 10% med rett kosthold. Er enig at mange kaster bort pengene sine på det men det er pga mangelfull generell næring ved trening og ikke noe galt med tilskuddene i seg selv. Så en stoooor jente idag som har bestemt seg for å trene , sansynligvis slanke seg og hva drikker hun? Juice >< inntar mer kcal er hun forbrenner . kommer hjem med god samvittinget og et kcal overskudd. Endret 1. mai 2008 av War Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Irriterer meg at folk faktisk bruker store summer på dette pisset. Excuse me? what shorooms are you eating? becouse i want them! folk som seriøst mener et treningstudio er piss ser jeg for meg ganske fort.... feit kvisete og ekstremt lat, greit nok du kan få god kondisjon av og gjøre andre "gratis" ting. men du får aldri like mye muskelmasse som en som trener seriøst på et treningstudio sånn er det bare. forøverig har jeg funnet en ting til som irriterer meg... Svære folk som trener i uber stygg/trang singlet så bole kvisene spretter frem på skuldrene Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 forøverig har jeg funnet en ting til som irriterer meg... Svære folk som trener i uber stygg/trang singlet så bole kvisene spretter frem på skuldrene Ta deg en bolle a! trener jo i singlet for å sjekke godsakene sine og formen. Motivasjon er det også. Elsker å trene biceps og triceps i singlet. Eller Tanktop heter det vel: http://www.exist.no/no/produkter/gutt/unde...nk-top-2pack-co Værre med folk som trener med lue og alt for mye klær. Caps kan jeg gå med på, selv om jeg ikke er en fan. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Og hettegenser for å virke større. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ser man større ut i hettegenser altså? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hettegensre er stort sett ganske posete og får deg til å virke litt større. Hettegenser og sweatpants. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 I treningsstudioet der jeg trener (spenst) er det ikke lov og trene i singlet av flere grunner 1. det er uhyiensik som faan (svette over alt der du sitter og kline naken hud mot benker ol. 2. det er rett og slett demotiverende for de nyere og ikke fult så veltrente deltagerne. 3. det er ikke spessielt appetittelig og se på i mange tilfeller. so mister i like to watch myself, man skal kansje tenke seg om 2 ganer før man drar på sef singlet? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 digitalglenn: Punkt nummer to er det latterligste jeg noensinne har hørt. Selv er jeg ganske overvektig, men herregud, om folk har en fin kropp så må de få lov til å være stolte av den! Jeg blir bare mer motivert, for da ser jeg hva som er mulig . Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Herrbrun har rette holdninga Bare på useiøse gym, som spenst, det ikke er lov å trene med singlet. Bar overkropp derimot er fyfy. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hva er så galt med å trene med hettegenser? Trener ofte i det for å holde varmen og svette det lille ekstra. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Så dere mener seriøst at det er 100% forsvarlig og legge seg på benken i singlet svette som en gris og la nestemann suge inn din svette? høres DIGG ut Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) For det første så overdriver du. For det andre, hvis du er livredd for svette er du på feil plass uansett. Om du har trent før, så veit du sikkert at man svetter gjennom t-sjorte også. Dessuten så faller argumentet ditt i grus, ettersom singlet bare er en sjorte uten sleeves. Altså spiller det liten rolle om du ligger på ryggen med singlet eller t-sjorte. Det er også vanlig å ha med håndkle og tørke seg under armene med. Så ja, det er forsvarlig. Endret 2. mai 2008 av The Game Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Så dere mener seriøst at det er 100% forsvarlig og legge seg på benken i singlet svette som en gris og la nestemann suge inn din svette? høres DIGG ut Du svetter like mye i andre klær. Det går faktisk an å tørke av benken etter deg. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Gjør det det I DID NOT KNOW! men seriøst hvor ofte skjer det at folk faktisk tørker etter seg? nvm det spørsmålet svarer seg selv. sammenligner dere og gnisse naken hud med svette som en fullverdig t shirt? get a grip kom med valide argumenter ivertfall... anywho, jeg mener nå det er uhygienisk og kvalmt, jeg føler meg til tider litt dum når jeg kommer i tshirt eller treningsgenser og peller opp en 15 kg's manual og trener og plutelig står det en buff jævel ved siden av meg med to 35kg manualer og pumper som f. maybe its just me men er man så opptatt av hvordan du ser ut i speilet eller så opptatt av hvor stor du er at du MÅ gå i singlet kan du holde deg til de såkaldte "bole" gymmene, uten at jeg nå på NOEN måte antyder at alle som er store boler, you get my point... håper jeg... Endret 2. mai 2008 av digitalglenn Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Dette er ikke akkurat et irritasjonsmoment, men lurer på hvordan folk har råd eller hva de tenker på når de drar på gymmet i dyre merkeklær, som egentlig ikke er noe særlig treningsklær. Ikke at det har noe med saken å gjøre, men de kan ikke arrgumenter med at de er det. Feks som CK singlet til 300, G&D, Billabong, Quicksilver and so on. Jeg tar som regel på noen stygge t-skjorter på trening, slike som jeg ikke bruker på skolen, for de skal jo bare bli svette og stygge uansett. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) For det første så overdriver du. For det andre, hvis du er livredd for svette er du på feil plass uansett. Om du har trent før, så veit du sikkert at man svetter gjennom t-sjorte også. Dessuten så faller argumentet ditt i grus, ettersom singlet bare er en sjorte uten sleeves. Altså spiller det liten rolle om du ligger på ryggen med singlet eller t-sjorte. Det er også vanlig å ha med håndkle og tørke seg under armene med. Så ja, det er forsvarlig. svetter mindre i tekniske klær da dette puster lettere... kan forresten forstå at folk misliker at folk trener i singlet, ihvertfall hvis de har de værste fuglereira under arma og det drypper svette rundt på gulvet... kan hende du svetter like mye i en vanlig genser, men man begrenser hvor svetten havner hen... Endret 2. mai 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Gjør det det I DID NOT KNOW! men seriøst hvor ofte skjer det at folk faktisk tørker etter seg? nvm det spørsmålet svarer seg selv. sammenligner dere og gnisse naken hud med svette som en fullverdig t shirt? get a grip kom med valide argumenter ivertfall... anywho, jeg mener nå det er uhygienisk og kvalmt, jeg føler meg til tider litt dum når jeg kommer i tshirt eller treningsgenser og peller opp en 15 kg's manual og trener og plutelig står det en buff jævel ved siden av meg med to 35kg manualer og pumper som f. maybe its just me men er man så opptatt av hvordan du ser ut i speilet eller så opptatt av hvor stor du er at du MÅ gå i singlet kan du holde deg til de såkaldte "bole" gymmene, uten at jeg nå på NOEN måte antyder at alle som er store boler, you get my point... håper jeg... Nei, jeg tror faktisk de færreste "gets your point". Om du føler deg dum fordi du ikke ser like bra ut som de andre / ikke løfter like mye som dem, så gjør noe med det! Drit i de andre, du trener for din egen skyld, og kun det. Det du sier er jo helt bak mål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå