hagfors Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Å curle med rett stang stimulerer muskulaturen annerledes enn å curle med EZ-stang. Det finnes som oftest mindre stenger med forhåndsfestede vekter, men dersom de ikke er tunge nok ser jeg ikke problemet med å curle med olympiastang. Jeg gjør det aldri selv, men jeg har sett mange andre gjøre det. Det er forøvrig ingenting i veien med å spørre om å få trene i mellom settene. Er da ingen som bryr seg om hva slags stang du bruker. Det er bruken av selve racket som er problemet.. Med mindre du trener på en eller annen slags rar plass hvor stangen er festet til racket med kjetting eller noe sånt, så kan du dra stangen 2 meter vekk sånn at racket er ledig for andre folk som faktisk trenger det. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg er da av den oppfattelse av at det vanligvis er en stang per rack, så dersom olympiastangen er opptatt så blir det ingen knebøy unasett om racket er ledig eller ikke. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg er da av den oppfattelse av at det vanligvis er en stang per rack, så dersom olympiastangen er opptatt så blir det ingen knebøy unasett om racket er ledig eller ikke. Folk flest er av den oppfatning at en olympiastang er en olympiastang, så da tar man bare stangen fra benkpressen, skråbenken osv. med seg til det aktuelle racket man har tenkt å bruke, såfremt det ikke er blokkert av at folk skal curle i selve racket. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Folk som stirrer. Faen så irriterende det er i lengden. Greit å kikke på konkurransen eller ei heit dame, men ikke nistirring som mange folk gjør. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg trener 4 av 5 skoledager, og er vanligvis på skolen 10-12 timer om dagen, så det sier seg selv at man offrer en og annen forelesning for å få trenet før det verste rushet. Da er det lett å bli irritert av at andre bruker tiden din på unødvendige ting. - Ungdomsgjenger som bruker mer tid på å prate enn å trene. Jeg har ingen ting imot at folk prater på gymmen. Trening skal være gøy, og gjerne sosialt. Problemet kommer først når man drar på gymmen for å prate sjit / bare henge rundt benkene. for det første så kalles det ikke trening hvis du bare sitter å holder på handtlene mens du prater. - For det andre så er det garantert noen andre som venter på di handtlene eller den benken du sitter på- -Folk som klager på at jeg puster høyt. Det er trening for faen - pusting er viktig! Hvis det plager deg så kan du investere i en Mp3 spiller. Du hører ikke at jeg klager over drittmusikken som forsøpler lokalene. -Mobiltelefoner. Hvis du ikke kan la telefonen ligge / være på lydløs, så har du tydelig vis ikke tid til å være på gymmen. Høye ringetoner, og folk som prater i telefonen, irriterer nok de fleste. Og selv om du absoultt på liv og død MÅ skrive SMS mellom hvert sett, trenger du vel ikke å ga fram og tilbake uten mål og mening. -Folk som bruker parfyme. Jeg selv allergisk mot ganske mye, og når jeg ligger å puster og peser i den resirkulerte luften, er det umulig å ikke reagere på dritten. -Folk som forteller meg hvordan jeg skal trene. Jeg er overvektig, så jeg hører ofte at jeg burde ta flere sett med lettere vekter, siden det skal være bedre for fettforbrenningen. hva FAEN vet du om hva jeg ønsker å oppnå med treningen min? Og selv om du har sett meg trene i 10 min. betry det ikke at du vet hvordan jeg trener di andre 4 dagene. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Folk som irriterer seg over folk som bruker belte på 60 kg markløft irriterer meg! det finnes faktisk folk som synes det er tungt... beltet hjelper deg og holde ryggen rett, så slipper man og ødelegge ryggen. man bruker det ikke fordi det er kult, man bruker det for og forebygge skader eod. det som irriterer meg MEST however er svette utlendinger som kommer på gymmen i olabukse og genser trenger så det lukter kebab og kurder krydder over hele gymmen går in på garderoben kliner enda mer voks i håret og setter seg i bmw'n sin og kjører til byen... ÆSJ! EDIT: første setning ble feil! Endret 29. april 2008 av digitalglenn Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Folk som irriterer meg over folk som bruker belte på 60 kg markløft irriterer meg! det finnes faktisk folk som synes det er tungt... beltet hjelper deg og holde ryggen rett, så slipper man og ødelegge ryggen. man bruker det ikke fordi det er kult, man bruker det for og forebygge skader eod. det som irriterer meg MEST however er svette utlendinger som kommer på gymmen i olabukse og genser trenger så det lukter kebab og kurder krydder over hele gymmen går in på garderoben kliner enda mer voks i håret og setter seg i bmw'n sin og kjører til byen... ÆSJ! ? Hvordan kan det å bruke belte irritere noen, skjønner jeg ikke. Akkuratt som folk irriterer seg over personer som bruker treningshansker. Jeez, så harry. Sure folk kan holde seg hjemme Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Irriterer meg over altfor mye egentlig, men noe av det verste er den dritt musikken som alltid spilles. DUNKDYUNDUNKDUNKDUNKDUNK!!! non-fucking-stop. Uansett hvor høyt du skrur mp3-spilleren klarer du ikke å overdøve det. (Med det sagt spiller de litt lavere på noen dager). Det som også irriterer er at hvis jeg en sjelden dag er eneste personen på gymmet, og drar ut ledningen til de forbanna høytalerne mens jeg er der, så jeg får litt "fred", har en av horeinstruktørene en tendens til å flippe ut. Dette er samme bitcha som forbød meg å sprinte på tredemøllene, fordi at tredemøller tydeligvis kun er beregnet for kvinner på 60+ dynket i parfyme som skal bevege seg i 3km/t. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 på min gym er di ekstremt glad i bretney spears. hver tredje sang! Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 WOW! Her var det mye negativitet ute og gikk! Irriterer det dere virkelig at en annen person trener helt feil men med litt høyere belastning enn deg selv? What's the big deal? Skulle nesten tro dere tolket det som juksing at folk løfter større belastning, men på en "sveklingmåte". Selv er det lite som irriterer meg på treningssenteret. En har jo selvfølgelig typiske idioter som man finner på alle andre offentlige plasser. Jeg klarer rett og slett ikke å irritere meg over vekter som ikke legges på plass, selv om jeg alltid rydder etter meg selv. Pusting og pesing hører jeg fint lite til da jeg alltid har musikk på øret - bedre enn den de spiller på høyttaleranlegget Hvorfor plager det dere at folk løfter "feil" med større belastning? Hvis dere mener de jukser, jukser de jo bare seg selv! Bryr meg lite om hvordan andre folk trener. Jeg er fornøyd med treninga mi, jeg Men joa, ungdomsgjenger som kun skal ta opp plass og kunne skryte av at de er på trening er ikke no særlig. Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Folk som irriterer seg over folk som bruker belte på 60 kg markløft irriterer meg! det finnes faktisk folk som synes det er tungt... beltet hjelper deg og holde ryggen rett, så slipper man og ødelegge ryggen. man bruker det ikke fordi det er kult, man bruker det for og forebygge skader eod. det som irriterer meg MEST however er svette utlendinger som kommer på gymmen i olabukse og genser trenger så det lukter kebab og kurder krydder over hele gymmen går in på garderoben kliner enda mer voks i håret og setter seg i bmw'n sin og kjører til byen... ÆSJ! EDIT: første setning ble feil! Svette rasistiske landsvenner som i det heletatt bryr seg om hva folk har på seg irriterer meg litt egentlig... Hva gjør vel egentlig det noen?! In fact, svette unggutter som lukter sur lettmelk etter trening er vel ikke helt top notch det heller, får peise på med litt moselukt og essens av kjøttkaker i brun saus, så ordner det seg nok til slutt... men men, folk som trener kun styrke med svettebånd rundt begge armer og på hodet er vel ikke like bak mål som å trene i olabukse... haha Høylytte megamixer av Britney Spears kan også være nok så irriterende til tider, spess når ikke ipoden overdøyer *dnksh, dnksh, dnksh, I'm, dnksh, A, dnksh, sSLAAAVE, dnkshaah, dnksh, for, dnksh youuuu!?!?!?!1111* Folk som ikke klarer å bare bry seg om kun sin egen trening, som soundchaser nevnte. Hvis folk ikke står i veien eller er til noe plage, la de være.... Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det jeg sa er LANGT ifra rassistisk! men kan du forklare meg hvorfor jeg aldri ser nordmen gjøre dette? dette har ingenting med rassisme og gjøre det er bare et faktum (ivertfal der jeg trener) at det kun er utlendinger som trener med olabukse og genser kliner enda mer gel i håret og stikker på byn rett etterpå! det er rett og slett kvalmt! er enig i det og holde seg unna de som irriterer deg. og tro meg det gjør jeg, men de er litt vanskelig og ikke oppdage. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Haha, holdt nesten på å glemme selve kroneksemplet mitt. Når folk sitter å runker i badstuen.. Den gangen jeg så det så ble jeg bare helt satt ut og dro stille og rolig hjem. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 hagfors: Seriøst? Genialt =D Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Haha, holdt nesten på å glemme selve kroneksemplet mitt. Når folk sitter å runker i badstuen.. Den gangen jeg så det så ble jeg bare helt satt ut og dro stille og rolig hjem. Brant det seg inn på netthinna el? haha. Veit ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde kommet over det der. Håper jeg slipper å forholde meg til en slik situasjon gitt. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Brant det seg inn på netthinna el? haha. Veit ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde kommet over det der. Håper jeg slipper å forholde meg til en slik situasjon gitt. Jeg var heldigvis rask nok til å komme meg ut derfra til jeg slapp å få det brent inn. Men kameraten min som også var tilstede ende opp med å bli narkoman og tok livet sitt noen år senere. (Neppe noen sammenheng med denne episoden men..) Holdt på å le oss ihjel når vi kom ut derfra og fikk tenkt over hva i helsike det var som foregikk. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Irriterer meg over folk som tar mange reps og magne set på lett vekt. irriterer meg over idioter som er sosiale framfor å trene. vennegjenger. irriterer meg over folk som tror de får best framgang av å trene døgnet rundt og trene de samme muskelgruppene over and over again. irriterer meg over folk som har problemer med å kjøre mellom andre folk. irriterer meg over folk som er glad i benk. irriterer meg enda mere over folk som gror fast på samme øvelsene over and over. irriterer meg over fulle trenings studioer. irriterer meg over gamlinger som skal lære meg teknikk irriterer meg over mor og far som mener 240 gram proteiener på en 82 kgs kropp er for mye. vel går innen trening i alle fall:P Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Irriterer meg over at andre som trener med mye lettere vekter enn meg, er mye større enn meg. Ikke rettferdig! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Irriterer meg at folk faktisk bruker store summer på dette pisset. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ville heller ha brukt pengene mine på trening en dop og sex. Irriterer meg over 99.92% av alle som løfter for tungt i knebøy dvs dem bare kan senke 10 Cm og opp igjen. Det blir det jo god trening av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå