Matias Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Heggen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er selv ny på treningssenter. Har funnet ut at dette er en kropp jeg må leve med resten av livet, og alt blir enklere om jeg går ned noen kilo. Hva folk bruker tiden sin på på treningsenterene, bryr jeg meg ikke noe om. Folk må drive på med hva de vil, jeg konsentrerer meg om mitt eget. Jeg klarer ikke irritere meg over hva andre gjør, og om de har glemt å henge opp noen vekter, om håndtakene på enkelte apparater er svett, eller om de bruker enkelte apparater for lenge driter jeg i det, jeg kan ikke gjøre noe med det, og det er ikke opptil meg å sette de på plass over noe så simpelt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det irriterer meg at ingen på treningssenteret henger på plass vektene. Du stjeler tid fra andre på den måten. Ellers er egentlig treningssenteret mitt ganske greit å trene på. Kunne vært verre, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Pleier alltid og henge masse folk rundt manualene, gjerne av samme ungdomsgjengen som gjør at det er hardt og komme til. Heldigvis bruker jeg mest Power Rack og olympisk stang, og en benk. Trenger ikke noe mer. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 De som trener benkpress, benkpress med manualer, hantel curl og alt mulig dritt samtidig i benkpressen. De som trener biceps curl i squat racken. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er selv ny på treningssenter. Har funnet ut at dette er en kropp jeg må leve med resten av livet, og alt blir enklere om jeg går ned noen kilo. Hva folk bruker tiden sin på på treningsenterene, bryr jeg meg ikke noe om. Folk må drive på med hva de vil, jeg konsentrerer meg om mitt eget. Jeg klarer ikke irritere meg over hva andre gjør, og om de har glemt å henge opp noen vekter, om håndtakene på enkelte apparater er svett, eller om de bruker enkelte apparater for lenge driter jeg i det, jeg kan ikke gjøre noe med det, og det er ikke opptil meg å sette de på plass over noe så simpelt. Jeg kan nesten garantere deg at du kommer til å endre mening når du har trent en liten stund. Ser du det ikke som irriterende at hvis du skal bruke benkpressen og personen som har brukt den før deg aldri tar av vektene etter seg, slik at du må gå og gjøre andres ryddearbeid? Er det ikke irriterende når stanga du skal bruke til knebøy er full av vekter? Irriterer det ikke skiten ut av deg når en idiot av en person tar opp powerracket for å curle? Er det ikke det minste provoserende når idioter absolutt må trene situps på benkpressen, istedet for å finne seg et jævla sted på gulvet? Hvor provoserende er det ikke når du faktisk en gang i blant sier til folk "Er det meningen at jeg skal rydde opp dette etter deg?", og de bare ser stygt på deg og går. Er det ikke irriterende når du er midt i en rep. i knebøy, og mobilen til fyren bak deg begynner å ringe på absolutt høyeste volum, slik at du mister konsentrasjonen totalt? Eller de gamle kvinnfolka som har på seg så mye parfyme at du faen ikke klarer å puste hvis du jobber på tredemølla bak de? Hva med den idioten av en instruktør som avbryter deg midt i en spurt under GK, fordi hun mener at tredemøllene ikke er laget for å tåle spurting? (Hva faen, så lenge hastigheten støttes, hva er problemet)? Hva med ungdomsjengen som bare kommer på studio for å "henge", snakke sammen, snakke i mobilen osv uten å løfte en finger men bare tar opp plass? Er langt ifra perfekt selv, men prøver så godt jeg kan hver eneste gang jeg er på trening, å ikke havne under kategorien:idiot selv. Basically... rydd opp etter deg, bruk apparatene til det de skal brukes til, ikke stå i veien for andre og bruk vanlig folkeskikk. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Stian89: Mye du irriterer deg over. Hva med f.eks be de som tar situps på benkpressen om å ta situps ett annet sted hvis du skal bruke benken? Er selv folk som tar situps på benkpressen der jeg trener, men er bare be dem gjøre ett annet sted hvis du skal bruke benken. Aldri vært noe problem med det så lenge man ikke begynner "ta å pell deg vekk fra benken, den er **en meg ikke til å ta situps på". Jeg er enig med deg at det er irriterende når folk snakker og kjører kanskje maks 5 sett iløpet av 30 min. Hvis det er fastmonerte vekter er det ignen problem for da er det bare å kjøre imellom. Ellers er det bare å si at treningssenter er for å trene og ikke en café for å snakke. Så lenge du ikke er for provoserende så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Personlig tollererer jeg det meste, men er det noe jeg hater, er det når folk snakker til meg når jeg er midt i et sett. Folk må da skjønne at jeg ikke kan svare når jeg konsentrerer meg alt jeg kan om å utføre siste rep så riktig som mulig Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Noe som irriterer meg, er at gamle damer som bare kommer for å få morson, bruker en evighet på aparatene. Setter greia på null motstand, og tar ca 4x20 reps, og blir aldri sliten. Noe annet er ungdomsgjenger som står en evighet på aparatene og prater uten å gjøre en dritt. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 misliker folk som tar altfor mye belastning enn det de egnetlig klarer, så utfører de øvelsen maks feil, er jo ikke meg de plager men merker at jeg blir hefig irretert Workout rage så har man wannebe sterke folka som tar på seg den strammeste t-skjorte de finner i skapet og etter at de har tatt ett "vellykket" sett med shrugs med litt for tunge manualer kaster de hantlene i gulvet og nærmest skriker og roper for å få ut "aggresjonen" Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg irriterer meg litt over folk som unødvendig skal holde opp mer utstyr enn det de faktisk bruker. Eksemplet med idioter som holder opp knebøystativet for å curle med EZ bar fordi de tydeligvis er for svake i ben og rygg til å legge stanga ned på gulvet mellom settene har allerede blitt nevnt. Så noe annet rart her om dagen. En fyr som drev å trente manualpress, greit nok i seg selv. Men så skulle han på liv og død ha to ekstra manualer som han skulle ha føttene oppå? Hva fan er det? Tenkte først at han kanskje skulle ha dem for å kjøre droppsett eller noe sånt, men neida, rasshølet skulle bare bruke dem som fotkrakker mens andre folk ventet på de manualene. Eller hva med de som skal bruke den ene halvparten av kabelcrossen til å trene ett eller annet, når det finnes et dusin ledige enkle kabelstasjoner tilgjengelig. Klart, her vet jeg jo svaret, kabelcrossen har en ekstra trinse sånn at man kan løfte dobbelt så tungt, jævla ego løft.. Men det som virkelig tar kaken er når folk kommer og tar 2.5kg loddene vekk fra kabelstasjonen mens jeg står å bruker den. Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Når knebøystativet er opptatt og man spør hvor lenge de har igjen ''Nei, sånn ca 30-40 minutter''. BAH! Man kan jo kjøre noe annet imens, men irriterende er det... Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 så har man wannebe sterke folka som tar på seg den strammeste t-skjorte de finner i skapet og etter at de har tatt ett "vellykket" sett med shrugs med litt for tunge manualer kaster de hantlene i gulvet og nærmest skriker og roper for å få ut "aggresjonen" Hehe, selv bruker jeg faktisk ganske stram tskjorte for liker egentlig å se at jeg får pump i musklene. Så lenge den ikke blir for kort slik at magen blottes når jeg f.eks kjører sidehev elller skulderpress så funker den. Men ja jeg er enig med at det er folk som tar grisetungt på shrugs og ikke klarer å utføre øvelsen på en skikkelig måte. Og ofte så grynter og skriker de ut mens de holder på. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 hehe, er kortheten som er grell pleier og bruke litt sånn tekniske skjorter når jeg trener bedre luftin, de er somregel greit tighte men ikke så veldige korte... vanlig t-skjorter blir så syykt varmt, spess i mark og bøy.... ligger jo nesten igjen en liten vanndam etter en jo Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hahaha, lambada. Situps på benkpressen, den har jeg vært borti. Klarer ikke å irritere meg over sånt, må bare le. Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 kanskje ikke når man ligger med ben på langside nei, men gjør man riktige reps og ligger med ryggen over korteste side av benk er det ufattelig effektivt med crunches på benk... Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Begynner å like denne tråden kanskje ikke når man ligger med ben på langside nei, men gjør man riktige reps og ligger med ryggen over korteste side av benk er det ufattelig effektivt med crunches på benk...Nå er ikke akkurat benken til å ta situps på... Da burde det bli laget en egen situps benk. Situps er jo bare teit. Jeg må opp i 30-50 situps før jeg kjenner noe. Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 tro meg, riktige siups/crunches og du vil merke det etter 20 (ikke klare mer enn det) Lenke til kommentar
DeathBound Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 http://www.t-nation.com/tmagnum/readTopic.do?id=480680 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå