Gå til innhold

BK: Bilder av en Golf

Marzo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Øøyy! Rolig i svingene nå.

Du kunne ikke vært litt grei med oss og lagt ut kun 2-3 bilder. Dette er hva man i utlandet kaller "Information overload".

Tom

hehe det er hva jeg kaller utolmodig :)

Nå sier vel reglene for bildekritikk at man skal legge ut ett bilde av gangen ...

Og en ting du bør tenke på, er at de fleste som ser så mange bilder på en gang sier - hva f... - dette gidder ikke jeg sjekke.

Tom

Lenke til kommentar
Øøyy! Rolig i svingene nå.

Du kunne ikke vært litt grei med oss og lagt ut kun 2-3 bilder. Dette er hva man i utlandet kaller "Information overload".

Tom

hehe det er hva jeg kaller utolmodig :)

Nå sier vel reglene for bildekritikk at man skal legge ut ett bilde av gangen ...

Og en ting du bør tenke på, er at de fleste som ser så mange bilder på en gang sier - hva f... - dette gidder ikke jeg sjekke.

Tom

Tar det til etterettning... Håper det ble overkommelig nå

Lenke til kommentar
Tar det til etterettning... Håper det ble overkommelig nå

Se der du - det var vel ikke så vanskelig ;)

Jeg tror jeg ville stilt opp bilen i motstatt retning i jernbane bildet. Det er en fordel å ha mer rom foran bilen enn bak. Dette for vi er vant til at en bil beveger seg forover, og en motiv med bevegelse bør ha mest rom foran seg. At det ikke er en fører bak rattet er faktisk irrellevant her. Og togvognene passer inn, så burde bilen vært snudd.

Det siste bildet hadde nok tjent på å ikke være såpass skråstilt som det er.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Liker at kontrastene kommer godt fram og skinnet i lakken på bilen er fint.

Bilde 1 er kanskje som nevnt croppet litt mye på venstre side, så det blir mye mer luft på høyre side.

Bilde 2 likte jeg godt, har ingen innvendinger på dette bilde. Bortsett fra at det hvite lille huset ødelegger, men ikke noe du kunne gjort noe med akkurat,hehe.

Bilde 3 er bra tenkt, men altfor skrått. Prøv å rett det litt opp igjen. Ofte bruker man denne teknikken når man skal ta bilder f.eks på biltreff og ikke ved en photosession. Gjør bildeserien litt artigere å se på bare, men her snur jeg på hode automatisk fordi det ser ut som bilen stuper,hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...