spiderpig123 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Dette bildet ble tatt da jeg var på klassetur i London med engelskklassen min. Etter en times togtur endte vi opp på Windsor Castle, et gammelt slott som blir brukt som residens for den britiske kongefamilien. Jeg er litt usikker på croppinga her, noen forslag til hva som kunne blitt gjort annerledes. Kan laste opp originalen om noen er interessert i det. Hva annet? Shutter Speed: 1/400 second F Number: F/9.0 Focal Length: 12 mm ISO Speed: 100 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg synes bildet er ganske pent. Du har løst oppgaven på en grei måte. Kontrasten mellom skygge og lys fungerer helt glimrende i og med at skillet utgjør en ypperlig diagonal. Det finnes sikkert mange som har noe kritikk, men jeg ser ikke hvordan du skulle løst det på en bedre måte. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg syns det virker veldig tilfeldig. Hvorfor akkurat dette perspektivet og den beskjæringa? Gir ikke meg noe mer enn at jeg ser på en murvegg ihvertfall. Noen steg tilbake og jeg kunne fått en følelse av høyde, noen steg frem og man kunne fått mer detaljer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå