xcitu Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Fant ikke noe anna bedre sted å poste dette, så jeg prøver her Plutselig idag merka jeg at jeg kan ikke avslutte PC-en min, bare logge av. I tillegg er brukernavnet mitt vekke, både fra start meny og Windows Oppgavebehandling. Specs: HP Compaq 6715s(bærbar) 2 Ghz AMD semphron ATI Raedon x1250 Windows XP x32 SP2 Bilde Bildet er ikke redigert i det hele tatt, slik ble det plutselig. Jeg fikk også en "påtrengt" avslutning tidligere, sånn som teller ned fra 1 min, og kan ikke avbrytes med knapp. Fjerna den med shutdown -a. Hva kan være gale? Endret 13. april 2008 av xcitu Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Du har ikke fjernet dette fra Gruppepolicy innstilligene da? Start gpedit.msc fra kjør feltet og gå på Brukerkonfigurasjon>Administrative Maler>Start meny og oppgavelinje Her kan du bla deaktiver og aktivere "Avsluttings" knappen og fjerne brukernavet fra Start menyen og slå av brukersporing. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Har ikke tatt vekk noe nei, men takk for svar! Skal gjøre det så snart jeg står opp senere idag Takk! - X Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Dessuten kan ting tyde på at du har Virus. Dette bør du sjekke nærmere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå