Gå til innhold

problemer med 6800LE - artifacts :(

Anbefalte innlegg

som sagt i topic, så har jeg problemer med mitt skjermkort. tror det er skjemkortet hvertfall. omtrent i alle nyere spill, så får jeg artifacts.. eller flimmer over hele skjermen. Hadde ikke dette med det gamle skjermkortet mitt, så regner med at det har noe å gjøre med det nye. Noen som kanskje har svar på hvorfor dette skjer? må jeg klokke ned skjermkortet mitt?

Maskinvare: Har en shuttle med amd athlon 64 3000+ 2.2 ghz, 1 gb ram, Geforce 6800LE

artifactsqn4.th.jpg

Endret av k_flaathe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du må nok det eller sette mer kjøling på. bruker du rivatuner til å klokke kortet med? isåfall så juster fan settings. sett den på direct controll og velg 100%. vanligvis kommer artifacts pga for høy varme

Lenke til kommentar

Kan være at kortet ditt rett og slett er defekt.Voldsomt med 6800LE kort som hadde/har artifact syken.

Hvis du har rengjort kjøleren og kjører uklokket,og fortsatt får artifacts,er det bare å sende kortet inn på garanti.Hvis det gjenstår garanti da.

Lenke til kommentar
Kan være at kortet ditt rett og slett er defekt.Voldsomt med 6800LE kort som hadde/har artifact syken.

Hvis du har rengjort kjøleren og kjører uklokket,og fortsatt får artifacts,er det bare å sende kortet inn på garanti.Hvis det gjenstår garanti da.

kortet var demovare og kjøpte det for ca 6 mnd siden... Gjelder garanti da?

Prøvde å sette vifta på 100% men ingen forandring.. Virka ikke som hastigheten ble forandra heller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...