k_flaathe Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) som sagt i topic, så har jeg problemer med mitt skjermkort. tror det er skjemkortet hvertfall. omtrent i alle nyere spill, så får jeg artifacts.. eller flimmer over hele skjermen. Hadde ikke dette med det gamle skjermkortet mitt, så regner med at det har noe å gjøre med det nye. Noen som kanskje har svar på hvorfor dette skjer? må jeg klokke ned skjermkortet mitt? Maskinvare: Har en shuttle med amd athlon 64 3000+ 2.2 ghz, 1 gb ram, Geforce 6800LE Endret 13. april 2008 av k_flaathe Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 du må nok det eller sette mer kjøling på. bruker du rivatuner til å klokke kortet med? isåfall så juster fan settings. sett den på direct controll og velg 100%. vanligvis kommer artifacts pga for høy varme Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kan være at kortet ditt rett og slett er defekt.Voldsomt med 6800LE kort som hadde/har artifact syken. Hvis du har rengjort kjøleren og kjører uklokket,og fortsatt får artifacts,er det bare å sende kortet inn på garanti.Hvis det gjenstår garanti da. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Kan være at kortet ditt rett og slett er defekt.Voldsomt med 6800LE kort som hadde/har artifact syken. Hvis du har rengjort kjøleren og kjører uklokket,og fortsatt får artifacts,er det bare å sende kortet inn på garanti.Hvis det gjenstår garanti da. kortet var demovare og kjøpte det for ca 6 mnd siden... Gjelder garanti da? Prøvde å sette vifta på 100% men ingen forandring.. Virka ikke som hastigheten ble forandra heller! Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 så lenge ikkje nåkke annet er avtalt så gjelder garentien fullt ut i 2 år fra kjøpsdato. ta med kvittering hvis du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå