Gå til innhold

Spørsmål om Logitech VX Nano

Anbefalte innlegg

Heisann!

Tenkte å kjøpe meg en liten og hendig mus til laptopen, og har falt litt for denne:

logitech-vx-nano.jpg

Men har da altså et spørsmål.. Rulleknappen, fungerer den også som faneåpner i nettlesere? Eller er det knappen bak rullehjulet som har fått den jobben?

Edit: Hvis knappen bak rullehjulet har en annen jobb, hva gjør den?

Endret av GoodKat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan nok stille på det selv i programvaren.

Setpoint følger vel med på alle logitech muser?

på G5en min kan jeg hvertfall bestemme hva alt av knapper skal gjøre.

hvis jeg f.eks trykker ned scrollhjulet regnes det som F5, altså oppdaterer den internettsider ^^

Lenke til kommentar

Standard så fungerer rulleknappen som hvilken som helst nnen rulleknapp. Knappen bak rullehjulet åpner søkefunksjonen i Vista.

Som nevnt kan du stille inn funksjonene til hver enkelt knapp med SetPoint-programvaren som følger med musen, ja. Selv har jeg en VX Revolution som reisemus, og den fungerer helt ypperlig. Knallmus, rett og slett.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har nettopp skaffet meg denne musen.

Kan anbefale den. Den er liten , faktisk så liten at jeg var litt urolig den første dagen, men den passer godt i hånden likevel.

Den har en utmerket kvalitetsfølelse og gir god kontroll på det du gjør.

Batteri levetiden er anslått til utrolige 170 døgn når du setter inn de nye batteriene.

Et par minus er at når du klikker på en link så skjer det ikke noe før du flytter på musen.

Etter at du har klippet og limet vil markøren stå på plassen der du skal skrive videre, men hvis du trykker på bokstavene skrives det ikke noe før man har klikket med musen på samme plass.

Dette er utrolig irriterende og det er kanskje mulig å rette på det med innstillingene, men har ikke fått prøvd det enda.

Den lille USB mottakeren er veldig effektiv. Du kan ha pcen oppå bordplaten og musen under bordet ( på gulvet faktisk )rett under pcen uten at det gir noe problemer.

Lenke til kommentar
Et par minus er at når du klikker på en link så skjer det ikke noe før du flytter på musen.

Etter at du har klippet og limet vil markøren stå på plassen der du skal skrive videre, men hvis du trykker på bokstavene skrives det ikke noe før man har klikket med musen på samme plass.

Er dette et problem som kun oppstår om du bruker nevnte mus? Har du prøvd andre muser?

Takk for svar, du og andre! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...