Erasus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Han har selvsagt gått på litt killing rampage, anbefaler at du blir Mr. Nice Guy igjen nå ellers blir du headhunta ihjel. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Se hva jeg fant i Reykjavik! Dårlig kvalitet siden bildet er tatt med mobil, men det måtte foreviges. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Se hva jeg fant i Reykjavik! Dårlig kvalitet siden bildet er tatt med mobil, men det måtte foreviges. Det er også en Balders gate i Oslo. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Se hva jeg fant i Reykjavik! Dårlig kvalitet siden bildet er tatt med mobil, men det måtte foreviges. Det er også en Balders gate i Oslo. Foretrekker Reykjavik versjonen! Lenke til kommentar
VareWoolf Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei! Jeg har et BG-problem, og ville henvende meg til dette forumet før jeg hoppet ut i et engelsk et. Jeg har nå installert alle bg-spillene, og patchene, men siden jeg kjører det i vista har jeg store problemer. Det lagger (!!!) og har svarte bokser rundt mange elementer (items, fugler som flyr rundt omkring,+++), hvilket nedsetter hele opplevelsen ganske så mye. Jeg har forsøkt å kjøre det i kompatibilitetsmodus (XP og 98), men heller ikke dette fungerer. Noen clues? Ang. gode quotes fra bg:) Viconia- You do love the sound of your own voice, don't you gnome? Jan- My own voice? Heartless wench! Do you not know? I am deaf. I have never heard the sound of my own voice. I read lips... (sob)... only lips... Et annet latterlig øyeblikk var når Jan stjeler Boo fra Minsc Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Prøv å slå av 3D-funksjonene i kontrollpanelet. Det funket for meg. Lenke til kommentar
VareWoolf Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Prøv å slå av 3D-funksjonene i kontrollpanelet. Det funket for meg. Ok. Det har sikkert blitt sagt her inne tidligere, men siden det er 25 sider her inne vil det ta en del tid :s Hvordan går jeg frem? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Det er så lenge siden at jeg ikke husker helt dessverre. Noen som har det installert kan forhåpentligvis hjelpe deg. Jeg husker rett og slett ikke Endret 11. november 2008 av oOF Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Denne tråden inneholder endel tips for de av oss som spiller på Vista, jeg anbefaler å tråle gjennom den , finn frem matpakka !!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Starta opp Baldur's Gate igjen, for å ha noe å gjøre på skolen og har klart å få fatt på et item jeg ikke får solgt og ikke får flytta på, det bare ligger der og tar opp plass og når jeg trykker på det, står det "item cannot be removed". Hva kan jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) x Endret 24. februar 2010 av Loffelur Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 BG 1, Short Sword +1 Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 hmm, den var litt værre. kan ikke huske at det skal være et slikt et som ikke skulle kunne fjernes. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nå har nettbutikken til Spaceworld fått inn Baldur's Gate compilation igjen, men det ser ut til at de har mindre enn 20 eksemplarer inne. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Sorry for å vekke denne tråden til livet igjen, men er det noen som vet om det er mulig å spille dette i windows 7 uten mods? prøvde det, men fikk en feilmelding, har søkt endel på google men finner ikke noe svar.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Prøv å sette det i kompabilitetsmodus for XP SP3? Lenke til kommentar
Roug Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fikk det til å fungere fram til jeg installerte widescreen mode og nvidia fix mod, får installere en av de så får jeg se om det går, fikk opp sånn bg tosc fungerer ikke:( kjedelig Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nå har nettbutikken til Spaceworld fått inn Baldur's Gate compilation igjen, men det ser ut til at de har mindre enn 20 eksemplarer inne. Er også sporadisk tilgjengelig hos GameStop. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har planer om å forsøke å få det til på win 7 sammen med widescreen mod iløpet av dagene når jeg får tid Kanskje jeg kan være til hjelp etter det Lenke til kommentar
Roug Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Har planer om å forsøke å få det til på win 7 sammen med widescreen mod iløpet av dagene når jeg får tid Kanskje jeg kan være til hjelp etter det Fikk du det til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå