Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Egentlig ikke, laptopen har ikke antivirus eller anti-spyware engang fordi jeg ikke får noen av programmene mine til å virke med Vista. Vel, jeg får ikke spill eller program generelt til å virke med det. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Statsene definerer en person, og pysa Khalid er rett og slett ikke i god fysisk form. Hvor morsomt hadde spillet vært om alle ledsagerne dine hadde vært stereotypiske utførelser av de forskjellige rollene? Jeg kvitta meg med Khalid og hu dama , fikk inn Kivian og hu clericen som var frosset i stein ved karnevalet - da ble det litt mer action Hun er en War Priest takk..! Khalid er ikke så ille etterhvert når man får nok rustning på han og et skikkelig godt sverd. Jeg synes han er litt morsom. "Better part of valor! Better part of valor!" *løper* Branwen er CLERIC ! Er vertfall det som står under navnet hennes i record siden , makan til kverulanter vi skal være da Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 For å være helt nazinøyaktig, så kan Branwen omtales som War Priest, siden hun forteller om at hun hadde akkurat den rollen fra det stedet hun var før, så den er godkjent å bruke, men mest common å si at hun er cleric. Akkurat som f.eks Edwin, han er conjurer, men egentlig så er tittelen hans Red Wizard. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Har et godhjertet party nå , en feit dwarf , Minsc , Kivian , Imoen , Dynaheir og Branwen - Dynahir nettopp fått fireball og det rocker i serken ! Jeg kjører meg selv i front sammen med Minsc , Kivian om Imoen med bue og resten av kvinnfolka har sling som normal våpen. Skal gyve løs på Iron Throne nå !! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Lykke til, gi dem inn. Er du forresten ferdig i Durlag's Tower? Btw, for de som ikke var klar over det: Upper levels av Durlag's Tower er bare begynnelsen... Sier ikke mer, så hvis noen her har kun utforsket de levelsene jeg nevnte og trodde at "I'm done!", så anbefaler jeg å dra tilbake. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Lykke til, gi dem inn. Er du forresten ferdig i Durlag's Tower? Btw, for de som ikke var klar over det: Upper levels av Durlag's Tower er bare begynnelsen... Sier ikke mer, så hvis noen her har kun utforsket de levelsene jeg nevnte og trodde at "I'm done!", så anbefaler jeg å dra tilbake. Har ikke begynt på Durlags tower enda , tenkte jeg skulle ralle gjennom the mines øst for cloakwood først ! SPOILER ------ Lurer på om det er der iron svina gjemmer seg . Tenkte jeg skulle ta toweret før jeg drar til baldursgate hovedbyen .Jeg må uansett deale med iron greine før jeg får lov til å slippe inn i byen . Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jepp, vil anbefale å ta Durlag's Tower rett før du skal til Baldur's Gate, bare pass på at party'et ditt er høy nok level, du burde ha alle i lvl 6+ hvis du regner med å klare hele Durlag's Tower. Men dette vil også avhenge av hvor erfaren spiller man er, vanskelighetsgrad osv. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Jepp, vil anbefale å ta Durlag's Tower rett før du skal til Baldur's Gate, bare pass på at party'et ditt er høy nok level, du burde ha alle i lvl 6+ hvis du regner med å klare hele Durlag's Tower. Men dette vil også avhenge av hvor erfaren spiller man er, vanskelighetsgrad osv. 50 % av partyet er lvl 6 og resten er lvl 5 , jevner seg ut etter jeg er ferdig med Iron Throne Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 En ting som må absolutt prøves på en annen gjennomgang av spillet er å legge inn Fields of the Dead mod og skru opp vanskelighetsgraden til Insane og etter hvert ta seg en tur til Durlag's, da skal man sannelig få kjørt seg i en del fights der, men damn hvor morro det er når man har tømt alle abilities, brukt potions, alle spells og er like ved å dø, men har klart seg. Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Har et lite spørsmål om baldur's gate 1 her, jeg har ALLTID vært fighter based characters før (Paladin, warrior osv) Så tenkte jeg at jeg sku teste mage nå (eksamen rett rundt hjørnet osv, må ha noe fornuftig å bedrive tiden med ) Så, uansett, det jeg lurer på er... Når slutter charen min å være så fordømt ubrukelig? Jeg har riktig nok bare kommet til Beregos, men han gimpen min dauer i hytt og gevær, tåler ingenting jo! Jeg daua på gibberligs, jeg daua på ogre, jeg daua på hobgoblins, jeg daua på spidersa i beregost Fyrer av min ene magic missile og that's it liksom... Når blir mage worth the effort? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Mage blir bra når du kommer til level 4-6. Men du bør aldri ha en Mage i frontlinjen heller da. Du kan velge gruppeformasjoner hvor du kan ha Magen din som leder men alikevel ikke i front. Bare høyreklikk på formasjonene så skjønner du nok. Det kan også være fint med Mage Armor eller andre beskyttelsespells og potions of Stone Form etc. Endret 1. mai 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det er det som er litt av sjarmen i den første Baldur's Gate også, så og si alt der ute bortsett fra ekorn kan drepe deg, en farlig farlig verden. Hvis ikke det er spennende så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Egentlig ikke, laptopen har ikke antivirus eller anti-spyware engang fordi jeg ikke får noen av programmene mine til å virke med Vista.Vel, jeg får ikke spill eller program generelt til å virke med det. Du nevnte at det kunne ha noe med en patch å gjøre. Har du prøvd å starte spillet før du har installert en patch? Sikker på at du har installert riktig type patch? Det er en engelsk og en universal patch. Etter det jeg husker skal vi bruke den engelske versjonen siden vi har den engelske versjonen av spillet. men om det ikke funker så test den internasjonale for sikkerhetens skyld. Lykke til, gi dem inn. Er du forresten ferdig i Durlag's Tower? Btw, for de som ikke var klar over det: Upper levels av Durlag's Tower er bare begynnelsen... Sier ikke mer, så hvis noen her har kun utforsket de levelsene jeg nevnte og trodde at "I'm done!", så anbefaler jeg å dra tilbake. Gled deg til du kommer til selveste Baldurs Gate Noen skikkelig vanskelige kamper der Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hehe tørriss, jeg har runa spillet så mange ganger at jeg har mistet tellingen, Baldur's Gate byen byr på masse utfordringer og det beste er at ting skjer der du minst forventer noe action i det hele tatt. Masse overraskelser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Egentlig ikke, laptopen har ikke antivirus eller anti-spyware engang fordi jeg ikke får noen av programmene mine til å virke med Vista.Vel, jeg får ikke spill eller program generelt til å virke med det. Du nevnte at det kunne ha noe med en patch å gjøre. Har du prøvd å starte spillet før du har installert en patch? Sikker på at du har installert riktig type patch? Det er en engelsk og en universal patch. Etter det jeg husker skal vi bruke den engelske versjonen siden vi har den engelske versjonen av spillet. men om det ikke funker så test den internasjonale for sikkerhetens skyld. Jepp. Prøvd alt. Spillet vil ikke starte at all uten patch Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg prøver å LANe på dette fantastiske spillet (BGII), men vi har kjempeproblemer med å connecte. Det har fungert før, flere gangen. Men etter 20 tusen forsøk. Men utover det så vet vi egentlig ikke hvorfor det ikke fungerer. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 herregud for et fantastisk spill dette er. har runna det flere ganger før, men bare sammen med en kompis i netplay. første gangen jeg spiller bg1 med minsc og gjengen... har meg selv, fighter/cleric (min favoritt), minsc, dynaheir, kivan, imoen og branwen. kicker ass. gleder meg til magen og clericene blir level 3, så blir det hold person og horror-spam. stemningen er så god og jeg elsker å være i the sword coast. holder på å explore mange områder om dagen, før jeg skal wipe ut bandit campen. har 2 uker fri nå, skal bli masse bg1! og for den som vil ha mest mulig ut av spillet, og har runda det før selvsagt, så sjekk ut Dsimpsons FAQ på gamefaqs. den er ekstremt fyldig og god. kikker du litt der får du med deg alt. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Egentlig ikke, laptopen har ikke antivirus eller anti-spyware engang fordi jeg ikke får noen av programmene mine til å virke med Vista.Vel, jeg får ikke spill eller program generelt til å virke med det. Du nevnte at det kunne ha noe med en patch å gjøre. Har du prøvd å starte spillet før du har installert en patch? Sikker på at du har installert riktig type patch? Det er en engelsk og en universal patch. Etter det jeg husker skal vi bruke den engelske versjonen siden vi har den engelske versjonen av spillet. men om det ikke funker så test den internasjonale for sikkerhetens skyld. Jepp. Prøvd alt. Spillet vil ikke starte at all uten patch Hva med den UK patchen og internasjonale patchen jeg nevnte? har du prøvd ut begge? hvis ikke er det en annen patch på den jsiden jeg linket som du også kan prøve å installere. les bruksanvisningen på siden http://www.bioware.com/games/tales_sword_c...upport/patches/ Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Hehe tørriss, jeg har runa spillet så mange ganger at jeg har mistet tellingen, Baldur's Gate byen byr på masse utfordringer og det beste er at ting skjer der du minst forventer noe action i det hele tatt. Masse overraskelser. Blingsa faktisk litt der, den meldinga var rettet mot Bulletus faktisk ^^ Enig i det det, begynnelsen er veldig utilgivelig Det kan sikkert skremme bort noen, men de aner ikke hva de går glipp av! Jeg prøver å LANe på dette fantastiske spillet (BGII), men vi har kjempeproblemer med å connecte. Det har fungert før, flere gangen. Men etter 20 tusen forsøk. Men utover det så vet vi egentlig ikke hvorfor det ikke fungerer. Noen som har noen tips? mener å huske at det var noen spesielle patches til multiplayer. du kan jo lese å kikke litt her: kun BG2: <a href="http://www.bioware.com/games/shadows_amn/support/patches/" target="_blank">http://www.bioware.com/games/shadows_amn/support/patches/</a> BG2 med ToB: <a href="http://www.bioware.com/games/throne_bhaal/support/patches/" target="_blank">http://www.bioware.com/games/throne_bhaal/support/patches/</a> Forumet der kan nok sikkert hjelpe deg og om du lager en tråd der. Endret 1. mai 2008 av tørriss Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Hehe tørriss, jeg har runa spillet så mange ganger at jeg har mistet tellingen, Baldur's Gate byen byr på masse utfordringer og det beste er at ting skjer der du minst forventer noe action i det hele tatt. Masse overraskelser. Hehe , jeg liker "bar-slagsmål" , de kan komme ganske uanmeldt ! Jeg har slutta å spille alle andre spill nå , det er bg1 for alle penga vertfall frem til age of conan har satt seg . Ikke bare er baldurs gate det ypperste man får av rollespill MEN også når det gjelder taktikk , få spill kan egentlig matche spillene på dette Endret 1. mai 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå