Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen skrur seg av, trenger svar.

Anbefalte innlegg

Hei, når jeg sitter på msn.. og folk inviterer til cam, så kan jeg ha på mitt eget, men når dem tar på sitt, skrur pcen seg av, kommer en pipe lyd, og restarter av seg selv.. men jeg må starte windows på vanlig måte, og når det ikke er cam på, så funker alt helt fint. hva kan dette være ?

Veldig irriterende egentlig.. og musikken kan være på helt til pcen skrur seg av:S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig--vanligvis vil den generere en minidump fil når den restarter seg. Det KAN jo være at den ikke klarer å generere en skikkelig. Kan du prøve å slå av Automatisk Omstart?

Før å gjøre dette må du inn i Systemegenskaper deretter velge fanen Avansert. Videre går du inn på innstillinger for Oppstart og gjenoppretting og huk bort Start på nytt automatisk.

Lenke til kommentar
Merkelig--vanligvis vil den generere en minidump fil når den restarter seg. Det KAN jo være at den ikke klarer å generere en skikkelig. Kan du prøve å slå av Automatisk Omstart?

Før å gjøre dette må du inn i Systemegenskaper deretter velge fanen Avansert. Videre går du inn på innstillinger for Oppstart og gjenoppretting og huk bort Start på nytt automatisk.

Har gjort dette nå. Ser ut til og funke, det kommer ikke noe piping etter jeg tok av automatisk restart. men visst det samme skjer i morra, så bare skriver jeg til deg her. siden jeg må legge meg nå, hehe.

Takk får hjelpen

Lenke til kommentar

Hmm? hehe dette skal faktisk ikke hjelpe deg :!:

Det som var meningen med dette var at neste gang problemet vil du maskinen "muligens" ikke restarte seg men du vil istedet få en Blåskjerm! Som du da kan skrive ned hva som står på den og gjerne skrive det ned her for å kunne analysere bedre hva som kan være problemet.

Lenke til kommentar
Hmm? hehe dette skal faktisk ikke hjelpe deg :!:

Det som var meningen med dette var at neste gang problemet vil du maskinen "muligens" ikke restarte seg men du vil istedet få en Blåskjerm! Som du da kan skrive ned hva som står på den og gjerne skrive det ned her for å kunne analysere bedre hva som kan være problemet.

Ahh, ja det hjalp visst ikke heller. hehe, pcen har slått seg av auomatisk i dag, midt under film.. jævli irriterende, hva skla jeg gjøre ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...