Inc Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Jau. Mitt CF IV har tatt kveld og jeg finner ikke igjen kvitteringen. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Jeg likte bildet godt, faktisk! Er litt... Sci-Fi over det! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Jau. Mitt CF IV har tatt kveld og jeg finner ikke igjen kvitteringen. Ta deg likevel er tur i butikken og hør. De aller fleste butikker har systemer som lagrer alle bilag. Ved å søke på navnet ditt (som du forhåpentligvis oppga når du kjøpte minnekortet) finner de kjøpskvitteringen igjen - og problemet er løst. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Tar kameraet ditt stabilt slike bilder? Isåfall kan det være det er verdt en del penger. Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Fantastiske greier! Lurer på det Peder spør om, skjer dette på alle bilder tatt med dette minnekortet? Sjekk ut denne gruppen på flickr: http://flickr.com/groups/glitches/ Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Artig feil, men for mye rom bak barnet. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Det skjer ganske random og veldig variert hvor mye og hvorhen, ikke noe stabilt her nei. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Hmm..har faktist samma problem själv emellanåt. Var helt bombsäker på att det var fel på objektiv/kamera/fotografen (mig). Hade inte en tanke på att det kunde vara minnekortet. Bilden blev ju speciell då. Lenke til kommentar
emero Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 butikker tar aldri navn på noe så enkelt som et minnekort. de fleste kassesystemer er satt opp så de ber om navn når noe registreres med serienummer for garanti. Bildemessig var det litt morsomt at det kun er utvalgte områder som fikk denne effekten. men tror jeg hadde blitt smårar om alle bildene mine ble slik Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 butikker tar aldri navn på noe så enkelt som et minnekort.Hvis det er kjøpt samtidig med noe som krever serienummer, vil det dog ligge inne. Lenke til kommentar
emero Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 det er klart, og det kommer også frem fra det jeg sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå