Potetgullmann1 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Hei noe rart har plutselig skjedd. uansett hva jeg gjør er wallpaperen feil. bildet forklarer bedre enn det jeg kan. uansett om jeg trykker på "crop to screen" eller "tilpass skjerm" så er den øverst til venstre hjørne. uansett hvilken walpaper jeg velger, uansett størrelse på bildet. håper noen vet hvordan dette kan fikses. takk for alle svar Endret 14. april 2008 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Skjer dette også med .BMP-filer? Har du brukt dual-screen, enten med utvidet skrivebord, kloning, tilkoblet TV til PC, o.l. siden dette skjedde? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har du prøvd den i motsatt ende ? Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 yess. og skjer med alle filer.. :\ Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Det er den jeg har satt rød ring rundt som er "stretch" to fill screen. Om ikke annet får du finne en bakgrunn som har samme pixel oppløsning som displayet ditt. Du kan også sette streched som default i registry. WallpaperStyle=2 Endret 14. april 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Problemet er jo at selv om walppaperen har samme pixelforhold som skjermen presser den seg fortsatt langt oppe i venstre hkjørnet. bildet blir dyttet "ut av skjermen" kans treache alt jeg vil den nekter fortsatt og dekke hele skjermen.. Det er kun wallpaperen som er offset. resten av desktopet er som det skal være. la til bilde så du kan se hva som skjer når jeg trykker på streach. Endret 14. april 2008 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Er det noen her som har hatt samme problem? umulig og oppdrive noen med samme problem på nettet. helt sjukt. Dette skjer forresten ikke på videofiler. kun bildefiler Kjørte systemgjenopretting. da ordnet det seg.. Endret 14. april 2008 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå