Swafty Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Nei tar du venstre sokk etter høyre? :O I noen samfunn er det helt vanlig faktisk. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tar på den venstre sokken først Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 ALLTID høyre^-^ Hvis ikke blir det feil også føler jeg meg skikkelig teit -__- Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tnå stakar jenta Har det noen gang skjedd? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Haha. Jepp. Hver gang jeg tar på meg den venstre sokken først MÅ jeg dunke hue hardt inni veggen og skrike så høyt jeg kan. SÅ må jeg ta av meg den venstre sokken også går jeg og legger meg i senga og depper og spiser is og ser på Gilmore Girls resten av dagen. Nesten. ^-^ Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Haha. Jepp. Hver gang jeg tar på meg den venstre sokken først MÅ jeg dunke hue hardt inni veggen og skrike så høyt jeg kan. SÅ må jeg ta av meg den venstre sokken også går jeg og legger meg i senga og depper og spiser is og ser på Gilmore Girls resten av dagen. Nesten. ^-^ Sånn skal det være! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Haha. Jepp. Hver gang jeg tar på meg den venstre sokken først MÅ jeg dunke hue hardt inni veggen og skrike så høyt jeg kan. SÅ må jeg ta av meg den venstre sokken også går jeg og legger meg i senga og depper og spiser is og ser på Gilmore Girls resten av dagen. Nesten. ^-^ Oy! høres ikke deilig ut Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tar alltid på meg høyre sokk først. Lenke til kommentar
Enel Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Trur æ tar på venstre først.. har best balanse på høyre så det e vell logiskt:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Venstre kommer naturligvis først. Like naturlig som at jeg leser fra venstre mot høyre. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ikke alle steder det er normalt Trur det er sånn i Japan eller no Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det er sant. Jeg leser BARE japanske bøker for tiden.. Kansje det er derfor jeg tar først høyre og så venstre!? :o Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Skjønner Ikke så vanskelig å skjønne utfra avataren din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå