2ball_ Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er jo mest logisk å ta på venstre først. Stort stett alt går fra venstre mot høyre, som feks klokka (gitt at den starter på 12) For meg faller det også da naturlig å bruke samme mønster i sokkepåkledning. Her er en som har filosofert Venstre ftw! xD Poll ftw! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvor blir det av poll? Dette er viktig! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 bytter hele tida. Har sokk på feilfot fobi. har jeg en sokk som er utvidet for venstrefoten tar jeg venstrefoten på først. Helt likt om sokken er utvidet slik at den passer høyre foten. Helt random med andre ord. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 kan noen svare meg på hvorfor det ikke er komt poll på denne? det er jo noe alle har interesse av.. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 det varierer helt. . Ikke no spess fot jeg tar først. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kommer an på hvilken sokk jeg har i høyre hånd etter at jeg har vrengt opp bunten. Kunne ikke bli beskrevet bedre. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kommer an på hvilken sokk jeg har i høyre hånd etter at jeg har vrengt opp bunten. Kunne ikke bli beskrevet bedre. Har dere forskjellige høyre-/venstresokker? =/ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Jeg har ikke en fast vane, så jeg vet ikke under hvorfor fot jeg tar på sokken først, men har en følelse av at det er venstre. Endret 18. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det varierer vel noe, men innbiller meg at jeg tar høyre sokk på først. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Studerer sokkene nøye, og tar så på den med størst hundeskader først for å sjekke om paret fremdeles er brukbart. Gøy med hund som spiser sokker ja! Endret 18. april 2008 av jzono1 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er avhengig av om hvilken fot jeg gidder å sette sokk på først.. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Føler på en måte vi trenger en slags poll.. får å få et definitivt svar i diagramsk form.. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg pleier å ta en tilfeldig sokk av de to og se på den sokken hvilken fot den var på forrige dag og trer den på. I buksa derimot er det alltid høyrefoten først.. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Føler på en måte vi trenger en slags poll.. får å få et definitivt svar i diagramsk form.. Ja, hvor blir det av poll?! Lenke til kommentar
Generic Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Bruker ikke sokker. Legen sa at jeg måtte "lufte" føttene, så no har jeg gått 3 år uten sokker Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg tar alltid venstre sokk på først. Men noen ganger er det annerledes. Men jeg merket en merkelig ting som fikk meg til å føle meg rar forrige dagen. Jeg tok venstre ben i buksa først. Jeg ble helt lamslått da jeg gjorde det, for jeg mente jeg gjorde noe feil. Latterlig. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Høyre. Jeg har sengen min stående slik at det blir min høyre fot som først treffer bakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå