Andrull Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er det ikke slik at den ene hjernehalvdelen styrer venstre fot og høyre arm, og omvendt. Med andre ord: Mest "naturlig" å ta venstre fot om du er høyrehendt. Ikke vet jeg. edit: ganske random hos meg, selv om jeg tror jeg tok på meg venstre sokk først i dag. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Venstre: Hvis jeg har en vanlig sokk og en sokk som har klistra seg sammen i vask tar jeg først på den vanskelige med min venstre, som er mer atletisk, for så å ta på den høyre som er treigere, men sterkere. Om jeg skulle ha to like sokker begyner jeg med venstre av gammel vane.. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 I hvem fot tar du på sokken først? Hvor*... faen for en irriterende skrivefeil. Høyrefoten alltid først. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Har aldri tenkt over det egentlig. men er ganske sikker på at det er høyre ettersom det er det som føles mest naturlig når jeg forsøker å rekonstruere "hendelsen" i hodet, men for å vere sikker skal jeg prøve å holde øynene åpne neste gang jeg skal ta på meg sokkene (gidder ikkke å ta dem av meg nå). Endret 14. april 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det varierer faktisk. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 kommer ann på hvilken sokk jeg finner først Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 trur eg tar høgrefoten først. men det kjem litt an på trur eg. burde lage eit skjema på det.. Høgrefot Vensrefot og så krysse av for kvar gong liksom jaujau Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 HvehehehOHOHOHAHIHIHAHAHEEEm, sier du? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 På HVILKEN fot tar du på sokken først?Venstre->Høyre. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 "I hvem fot"? Whatta? Men som svar på spørsmålet ditt: Jeg tar sokken i høyre fot først. veit ikkje om det var med vilje at du og gjor den eine feilsen og skreiv "I" høyre fot? Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 tar på den foten som er nermest. Men hva hvis begge føttene er like nærme? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 I hvem fot tar du på sokken først? Jeg hater folk som bruker PERSONPRONOMEN på noe som er alt annet en en person. Rettelse: I hvilken fot tar du på sokken først? I så fall: Høyre Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Sier som AndyF. Kommer an på hvilken sokk jeg finner først egentlig. Om jeg mirakuløst nok har lagt de pent fra meg ved siden av senga, da blir det nok høyresokken først. Tror jeg ihvertfall. Eller nei kanskje ikke? Men når det gjelder å ta på seg buksa er jeg nesten sikker på at jeg pleier tråkke oppi med venstre ben først. Alle enig? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 nå gikk det opp for meg hvilken rar ting dette er å diskutere.... Men joa alltidrett, jeg tror jeg tar venstre fot først i buksa. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Etter nøye oppservasjoner ble svaret som forventet; høyre... neste prosjekt går derfor ut på; Hva sokk som kommer av først... Endret 16. april 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
probin Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Venstre SEFF :)selv om jeg er høyrehendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå