Hotel Papa Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Heisann Har lekt litt med tanken om å kjøpe en bil, for så å sette den i stand. Har ikke så mye peil på biler, så litt av tanken bak et slikt prosjekt var at jeg skulle lære litt mer om biler. Derfor er det kanskje en fordel at det er forholdsvis enkelt å mekke på den, og reservedeler bør ikke være så alt for dyrt (kommer jo selvf. ann på hvilke deler man snakker om). Er det Volvo man skal se etter her? Har sett litt på noen 142er, og de kan man få til en grei penge fra Sverige. Noen synspunkter på det? Jeg har som sakt null peil, og jeg skulle liksom kunne lære noe av dette Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Volvo vil nok være det enkleste, ja. Kjøper du deg en 240 får du kjøpt nesten alt av deler på Biltema i tillegg til at det skulle være lett å få tak i delebiler. Billig er det også. Når det er sagt ville jeg nok selv valgt noe annet. Syns 240 blir for kjedelig...og stygg. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kjøp deg en gammel boble. Dødskule biler. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kjøp en eldre BMW. God bil for pengene, og setter du en slik gammel bmw i god stand kan du jo få solgt den for noen kroner også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå