Gå til innhold

PSP vil ikke lades opp, laderen+batteriet er i orden.

IpOoOnU

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte nettopp en brukt, men strøken PSP. Den har fungert fint de siste dagene, men idag så vil den ikke lades lenger. Laderen er ok, da den forsatt lader opp min sony mp3 spiller. Batteriet er det heller ikke noe gærnt med da det forsatt er liv i den (så lenge den varer). Jeg har ikke mistet konsollen i bakken eller noe lignene så skjønner ikke hvorfor den har sluttet å virke.

Kan det være noe med softwaren? Det er ikke CFW på den, versjonen er på 2.50. Men jeg har spilt av snes spill gjennom en snes emulator, gjennom eloader som blir lastet fra gta lcs. Kan dette ha noe med saken å gjøre? det er først idag jeg prøvde eloader og det er etter det problemet dukket opp? Merket at psp'en slo seg av noen ganger når jeg lastet opp snes emulatoren, men vet ikke helt om det kan ha noe å gjøre med lading av batteriet! har jo fjernet minnekortet alt dette lå på og tatt "reset to default values" uten at det hjelper.

Noen som vet hva som skjer her?

Takker på forhånd.

EDIT: Noe merkelig skjedde. Selv om jeg har tatt ut batteriet inn og ut flere ganger skjedde det ingenting. Jeg tok og formaterte minnekortet og tok ut laderen og batteriet i over en time. Satte det inn igjen og nå lader det igjen.. fint at det fungerer, men merkelig!

Endret av IpOoOnU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville bare legge til, at selv om selve ladderen og selve batteriet fungerer som det skal, så kan det fortsatt være hardware som er ødelagt. Funksjonen som sitter mellom ladderen og selve batteriet, for eksempel.

Så ville ikke utelukket hardware-feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...