DNA Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er fullt mulig å ikke huske noe av kvelden før ja. Sommeren 2006 styrtet jeg 1 liter sprit, kan si det sånn at jeg bare husket at jeg drakk spriten og så var nesten alt borte utenom noen små hendelser som ikke hadde mye å si. Våknet opp dagen etter i sengen og lurte på hva som hadde skjedd siden jeg ikke husket mye. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vent litt nå, en venninne av henne måtte FORTELLE henne at HUN hadde kysset to andre gutter på en fest? Altså hun drakk seg så full at hun ikke husket noe? Bullshit. La meg si det slik, jeg tror ikke på at man kan drikke seg såpass full at man ikke husker noe, hvordan går det ann? Man må i så fall ha besvimt og fått en mild form for hukommelsestap underveis. Hun har nok kysset dem fullt klar over hva hun gjorde og har fått venninna si med på det her for å hjelpe til å dekke over det hele. Dump the bitch. Er ganske lett det skal jeg si deg Jeg drakk en gang så mye at jeg ikke husker noe fra kvelden. Det var på en hutte med bare venner og venninner, og så hadde jeg visst løpt rund i en rosa morgenkåpe helt til jeg la meg i bedestuen som var på 7 grader, og der lå jeg i 3 timer til de henta meg og gav meg noe å drikke, før jeg festet videre og til slutt la meg. Ja, det skjedde aldri igjen Faktisk så drikker jeg ikke mer, men herregud, jeg huska ingenting Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vel, da er det vel greit at man vet hvor ens grense går, ellers så ender det med at man slutter å drikke for godt ja. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg synes du har gjort rett i å tilgi henne. Dumt gjort av dama di og hun fortjener ingen flere sjanser. Ang. diskusjonen om blackout. Jeg har i perioder der jeg husker svært lite av kvelden før. Enda jeg ikke har drukket særlig mye. Eksen min kunne drikke MYE mer enn meg og være drita, men likvel husket han så og si alt. Så selv om man ikke har opplevd det selv, så ikke vær så bastant på at det ikke kan skje andre!! Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det kan nok skje med alle det der. Har noe med hvor mye man spiser i forveien blant annet Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Har du litt verdighet, har du nulltoleranse på slikt. Kvitt deg med vaskefilla og ikke grav deg ned i forhold neste gang. Bytt dame som du bytter sokker før det slår tilbake på deg. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Har hun gjort det én gang, skjer det igjen. Er fullt mulig at hun var full, ikke husker noe osv, men tro meg: Hun visste hva hun gjorde der og da og da bestemte hun seg for at dette var smart å gjøre. Man blir ikke en ikke-tenkende robot av å drikke. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 For å si det sånn, hadde dama gjort noe sånn, så hadde jeg blitt knust. Men jeg elsker henne såpass at jeg tror jeg hadde gitt henne en ny sjanse... Under tvil... Hvor gammel er du og madammen ? Synes det er bra at du ga det en sjanse til. Men vis henne tydelig at hun må gjøre seg fortjent til din tillit igjen! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jenta har i det minste fortalt det selv, og det høres ut som det ikke kommer til å gjenta seg. Dem fleste vet hvordan det er å være full og ukontrollert, og uansett om hun husker det eller ikke så er det ikke så vanskelig å se at ho angrer. Derimot om det skjer igjen ville jeg blitt skeptisk. Jeg hadde også tilgitt første gangen. Om gjentakelse vurdert å latt henne kose seg i singellivet, et sted hun i det tilfelle passer best inn. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 en lite copy fra PUA tråden: Kvinners emosjonelle øyeblikk og fortsettelse av åpning/samtale: En annen ting dere må være klar over, er at kvinner lever i emosjonelle øyeblikk, og ikke logiske. Det vil si at en kvinne kan gjøre noe hun logisk sett vet er galt, men det "føles riktig". Hvor mange ganger har du ikke hørt setningen "Det bare skjedde!". Det er et eksempel på at den emosjonelle, sublime delen av hjernen til en kvinne tar over, og den logiske er ikke sterk nok til å holde følge. Det er forresten grunnen til utroskap blant kvinner... so there you have it... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 en lite copy fra PUA tråden: Kvinners emosjonelle øyeblikk og fortsettelse av åpning/samtale: En annen ting dere må være klar over, er at kvinner lever i emosjonelle øyeblikk, og ikke logiske. Det vil si at en kvinne kan gjøre noe hun logisk sett vet er galt, men det "føles riktig". Hvor mange ganger har du ikke hørt setningen "Det bare skjedde!". Det er et eksempel på at den emosjonelle, sublime delen av hjernen til en kvinne tar over, og den logiske er ikke sterk nok til å holde følge. Det er forresten grunnen til utroskap blant kvinner... so there you have it... Er vel faktisk omvendt. Om man gransker hjernen til kvinner kontra hjernen til menn ser man at kvinners to hjernehalvdeler er koblet mye sterkere sammen enn mannens. Dette er grunnen til at kvinner aldri klarer å bestemme seg for klær, da den logiske delen krangler med den emosjonelle delen om hva som er best å ha på seg. Samme tilfellet vil man altså ha når de vurderer om de skal kysse en fyr eller ei. Menn kan blanke ut, kvinner har begge halvdeler med seg. Lenke til kommentar
Gjest -såret- Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 For å si det sånn, hadde dama gjort noe sånn, så hadde jeg blitt knust. Men jeg elsker henne såpass at jeg tror jeg hadde gitt henne en ny sjanse... Under tvil... Hvor gammel er du og madammen ? Synes det er bra at du ga det en sjanse til. Men vis henne tydelig at hun må gjøre seg fortjent til din tillit igjen! eg er snart 18 og hun snart 16. selvfølgelig blei eg knust, men er altfor snill av meg alltid! og er nok derfor hun får ein sjangse til for at hun kan få muligheten til å vise at det er meg hun virkelig elsker. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 For å si det sånn, hadde dama gjort noe sånn, så hadde jeg blitt knust. Men jeg elsker henne såpass at jeg tror jeg hadde gitt henne en ny sjanse... Under tvil... Hvor gammel er du og madammen ? Synes det er bra at du ga det en sjanse til. Men vis henne tydelig at hun må gjøre seg fortjent til din tillit igjen! eg er snart 18 og hun snart 16. selvfølgelig blei eg knust, men er altfor snill av meg alltid! og er nok derfor hun får ein sjangse til for at hun kan få muligheten til å vise at det er meg hun virkelig elsker. Er nok for tidlig å elske noen når man er 16 dessverre, selv om man gjerne håper. Ta det for det det er, en ungdomsforelskelse. Lenke til kommentar
Knirk Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 For en venninne hun har da som har stått der og sett på at hun har rotet med TO andre gutter i full visshet om at hun har kjæreste! Det er jo flott.. Om hun ikke husker noe er jo en ting, en annen ting er hvordan det forholdet blir nå i ettertid. I en alder av 16 og 18 er det alt for tidlig å allerede skulle begynne å reparere et forhold og bevise for hverandre hvem man elsker og ikke osv. Da vil det nok ikke vare livet ut hvis det er problemer allerede. Det er sjelden man treffer den man ender opp mrd resten av livet så tidlig. Du sier selv og at hun får en sjanse til for å vise at det er deg hun virkelig elsker, det kommer til å bli en evig diskusjon hvor hun må bevise ting for deg for at du skal klare å stole på henne igjen (om du i det hele tatt klarer det) Du vil nok ha problemer med å sende henne avgårde på en fest alene, og det dukker nok opp en anledning hvor hun skal ut alene før eller siden.. Hvordan vil du da takle det? Det er helt opp til hver og en om man takler utroskap eller ikke (ikke alle ser på kyssing med andre som utroskap engang) så det er noe du må føle på selv og finne ut om du klarer å takle. Dersom det skal fungere må du både tilgi og glemme, noe du tydeligvis ikke har gjort siden du sier hun får en sjanse til å "bevise ting for deg". Da er det verken glemt, tilgitt og jeg tviler på at du stoler på denne jenta som du en gang gjorde. Håper dette løser seg for deg:) Lykke til ! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er for så vidt enig i det Knirk har også nevnt, i den alderen der er det lite sannsynlig at et forhold holder så sterkt som man kunne ønske, men det finnes jo mange positive unntak også, så håper det ordner seg for dere to. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 jeg hadde nok dumpa dama... om hu ikke husker noe og skylder på alkoholen (evt annet) så er det jo trosalt henne som har hatt i seg det... lære å bruke bremser er en fin ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå