Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten kysser andre på fest

Gjest -såret-

Anbefalte innlegg

Gjest -såret-

Dama mi som eg har vert ilag me nå i 8 mnd var på fest igår, eg var ikkje me hu.

eg va me hu idag og da sa hu at ei vennine av hu hadde fortalt hu at hu hadde kysset med to andre gutter den kvelden.

Dama mi seier at hu ikkje husker noe av det og angrer veldig masse på det, og at det ikkje hadde sjedd viss hun var edru.

hu unskyldte seg sikkert 50gonger for det, sa det var meg hu elsket osv..

Me skværet opp og blei vel så og sei tilbake til det gamle, men dette plager meg veldig alikevel.

bare tanken på at hun har kysset noen andre gjør meg dårlig.

Hu er det beste som har sjedd meg, og elsker hun over alt på jord.

synst dere det er rett av meg å ta henne tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og kjæresten min har det slik at kyssing blir sett på som å være utro, så jeg hadde nok slått hardere ned på det enn deg, men det er jo opp til deg. Viss jeg var deg ville jeg i alle fall gitt henne KLAR beskjed om at du ikke tolerere slik oppførsel og dersom hun ikke klarer å oppføre seg når hun er under påvirkning av alkohol burde hun holde seg for god til det. Litt er greit, men hun må vite hvor grensa gå. Si til henne at dersom det skjer igjen er det slutt.

Lenke til kommentar

Jeg må nok også si at jeg ikke hadde godtatt dette. Den unnskyldningen om at man var for full til å huske alt som skjedde, er alt for standard, og dum. Hvis du i det hele tatt drikker såpass mye at du ikke husker hva som skjedde på festen, må jeg nok dessverre si at du faller i kategorigen "dum". Hadde dette skjedd med meg hadde jeg nok ikke gitt dama en ny sjanse, og dumpet henne så fort jeg fikk vite om det.

Lenke til kommentar
Gjest -såret-
"Hu er det beste som har ksjedd meg og jeg elsker henne over alt på jord"

De samme ordene kommer du til å si igjen om ei annen dame.

Hu her kan tydeligvis ikke være det beste som har skjedd - eller vil skje deg.

Dump. Hva tror du skjer neste gang hu drikker? :p

hu har sagt hun ikkje skal drikke meir, vertfall ikkje uten eg er der.

når eg såg kor lei seg og redd for at eg skulle dumpe hu når hu fortalte det, så fekk eg vondt inni meg av det også.

Lenke til kommentar
Gjest -såret-
Jeg og kjæresten min har det slik at kyssing blir sett på som å være utro, så jeg hadde nok slått hardere ned på det enn deg, men det er jo opp til deg. Viss jeg var deg ville jeg i alle fall gitt henne KLAR beskjed om at du ikke tolerere slik oppførsel og dersom hun ikke klarer å oppføre seg når hun er under påvirkning av alkohol burde hun holde seg for god til det. Litt er greit, men hun må vite hvor grensa gå. Si til henne at dersom det skjer igjen er det slutt.

Har gjort det klart for hu at eg komme t å reagera på ein heilt anna måte viss da eventuelt sjer ein gong til.

Sjer det ein gang til så er det slutt.

Lenke til kommentar

å skylde på alkoholen er så sjukt dårlig unnskyldning synes jeg. da kan man jo bruke den uansett hva man gjør og slippe unna med det. altfor tynt det der. har vært offer for samme unnskyldninga selv en gang. det er jo kjipt å f.eks slå opp selv om personen er veldig lei seg for det a gjorde, men da lærer vedkommende kanskje av det i framtida.

Lenke til kommentar
Gjest -såret-
Dama mi seier at hu ikkje husker noe av det og angrer veldig masse på det,

Hun husker det ikke, men unnskylder det? Hvafaen?

Litt avslørt kanskje?

Ei god veninne av hun var der og såg det og fortalte det til henne

Lenke til kommentar

hvis du elsker dama de så høyt som du sier så hadde jeg faktisk prøvd og komme over det, det er ikke lett og det vet jeg. du må bare fortelle henne at du tenker fortsatt på det og at de kommer nok til å ta litt tid før du stoler på henne igjen. hvis hun elsker deg like mye som du elsker henne så kommer hun til å forstå dette og hun vil nok aldri være så dum igjen..

alle kan gjøre feil, selvfølgelig må hun regne med konsikvenser.. men ikke la en ting komme i veien for dere hvis det er ekte kjærlighet...

Lenke til kommentar
Gjest -såret-
hvis du elsker dama de så høyt som du sier så hadde jeg faktisk prøvd og komme over det, det er ikke lett og det vet jeg. du må bare fortelle henne at du tenker fortsatt på det og at de kommer nok til å ta litt tid før du stoler på henne igjen. hvis hun elsker deg like mye som du elsker henne så kommer hun til å forstå dette og hun vil nok aldri være så dum igjen..

alle kan gjøre feil, selvfølgelig må hun regne med konsikvenser.. men ikke la en ting komme i veien for dere hvis det er ekte kjærlighet...

Eg vil prøva å komma øve ditta og satse på at det aldri sjer igjen, har fortalt henne at det kommer til å ta litt tid før eg kommer over dette.

Og det forstår hun.

Håper bare ting kan bli som dem har vert tiligere og vi lever lykkli ilag resten av livet:)

Lenke til kommentar

Vent litt nå, en venninne av henne måtte FORTELLE henne at HUN hadde kysset to andre gutter på en fest? Altså hun drakk seg så full at hun ikke husket noe? Bullshit. La meg si det slik, jeg tror ikke på at man kan drikke seg såpass full at man ikke husker noe, hvordan går det ann? Man må i så fall ha besvimt og fått en mild form for hukommelsestap underveis. Hun har nok kysset dem fullt klar over hva hun gjorde og har fått venninna si med på det her for å hjelpe til å dekke over det hele.

Dump the bitch.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Erasus jeg vet ikke hvor gammel du er? men og drikke så mye atdu blir borte er fullt mulig... jeg har gjort det flere ganger...

ting kommer aldri til å bli som før, men det betyr ikke at det er dårlig... det er kjipt det som skjedde, men nå får dere testa forholde om det er sterkt nok til å tåle slikt... egentlig så burde du ikke spørre oss, men finne ut av det selv.

jeg ønsker deg lykke til og sier bare ikke stikk av uten og prøve, det angrer jeg på at jeg gjorde......

Lenke til kommentar
Jeg har selv vært helt borte når jeg drakk, men jeg husker jo fortsatt ting som har skjedd da. I så fall lurer jeg på om man må konsumere så mye alkohol at man er døden nær for å klare å ikke huske noe.

dette kommer helt ann på personen og hva man blander. det er forskinger som sier at fulstendig blackout er mulig ved høyt inntak av alkohol... jeg sitter ikke her og forsvarer dama hans, men prøver og gi et råd av egene erfrainger....

Lenke til kommentar

Ok, nok med den diskusjonen om blackout. Har selv vært stupfull uten at dama mi har vært med og kosepratet med andre damer, men aldri har det falt meg inn å rote med noen andre.

Å skylde på alkohol er tull, eneste alkoholen gjør er å senke terskelen for å gjøre noe du har lyst til å gjøre, så på festen ønsket hun å rote med de hun gjorde.

Lenke til kommentar
Jeg må nok også si at jeg ikke hadde godtatt dette. Den unnskyldningen om at man var for full til å huske alt som skjedde, er alt for standard, og dum.

Det der er ikke en unnskyldning en gang, fjas fra ende til annen. Kommer den i det hele tatt opp er det nok en rekke andre problemer som har medført tilfellet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...