Gå til innhold

TVSHOP - vibro shape

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står "10 minutter pr dag". Dette høres ut som noe lureri. Jeg tviler på at et belte får kroppen til å brenne flere kalorier enn når du jogger. Og hvis du jogger i 10 minutter, så brenner du ikke mange kaloriene. La oss tippe at det blir 125 kcal da, hvis man skal tro at det brennes like mye som man brenner på en spinningsykkel. 125 kcal er nesten ingenting. hvis du spiser et eple så har du fått tilbake de kaloriene igjen (eple gir vel rundt 70-80 kcal) og så spiser du en halv banan så er du like langt igjen.

Lenke til kommentar

Du tuller ikke sant?

Hard trening og et sunt kosthold er det som må til for å kunne nyte fordelene av en sunn kropp. Det finnes ingen snarveier.

Sitat:

Vibroshape, det profesjonelle treningsbeltet som ved hjelp av vibrerende bevegelser og varme reduserer utvalgte deler av kroppen. Raskt og enkelt

lol

alltid like festlig å lese gjennom annonser for "treningsbelter" osv.

På grunn av at den generer varme, så øker blodsirkulasjonen og dermed fettforbrenningen. Hofte-, lår-, rygg- og magemuskler, og baken, formes. Du får den kroppen du ønsker deg.

Akkurat ja.

DU BLIR IKKE STERK OG SLANK AV Å SITTE FORAN TVEN MED ET BELTE.

Gå tur. Løft vekter

Lenke til kommentar

Det kan jo hende det faktisk virker - eller - at det faktisk virker. De ville aldri i verden fått solgt et produkt som overhode ikke fungerer i det hele tatt. Greia er vel bare at det fungerer i så liten grad at det ikke er merkbart. Og som sagt så kan man ikke proppe i seg hva man vil og bare ligge på sofaen mens man bruker greia. Sånne produkter er vel ment på folk som håper intenst at det KAN virke. For alle forstår vel at det ikke er effektivt?

Lenke til kommentar

My fu*king ass om det funker. Er det en ting vi har lært er det at TV-SHOP er helt rævva, spesielt i fitness kategorien. Man skal sikkert komme med gode begrunnelser når man snakker slik jeg gjør nå, men come on! Give me a break.

Og KoN_Raptor. Det er klart man får solgt slikt selv om det ikke funker. Disse produktene spiller på en ting, og en ting alene. Uvitenhet. De sikter seg mot sofagriser og folk som er misfornøyde meg utseende/kroppen sin, men som ikke eier nok viljekraft til å gjøre noe med det. De søker derfor etter en enkel løsning som ikke vil koste dem en dritt, og tv-shop kommer så inn i bildet med enda et nytt "super" belte, eller hva nå det måtte være for noe tull denne gangen.

Gjør som okristian1 sier, det er det som funker.

Lenke til kommentar
My fu*king ass om det funker. Er det en ting vi har lært er det at TV-SHOP er helt rævva, spesielt i fitness kategorien. Man skal sikkert komme med gode begrunnelser når man snakker slik jeg gjør nå, men come on! Give me a break.

Og KoN_Raptor. Det er klart man får solgt slikt selv om det ikke funker. Disse produktene spiller på en ting, og en ting alene. Uvitenhet. De sikter seg mot sofagriser og folk som er misfornøyde meg utseende/kroppen sin, men som ikke eier nok viljekraft til å gjøre noe med det. De søker derfor etter en enkel løsning som ikke vil koste dem en dritt, og tv-shop kommer så inn i bildet med enda et nytt "super" belte, eller hva nå det måtte være for noe tull denne gangen.

Gjør som okristian1 sier, det er det som funker.

Såklart det ikke "funker". Ville aldri i livet kjøpe det. Studerer biologi og vet litt om tema med trening, fettforbrenning og slikt! Jeg sier bare at det fungerer i en VELDIG liten grad, og at den lille graden gjør at de har lov til å overhode selge produktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...