citronen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Min trofaste Mercedes har akutt behov for nye lager bak, og i den sammenhengen - som den gjerrigknarken jeg er - prøver jeg å finne "best mulig kvalitet" til en "best mulig pris". Biltemas hjullager koster 429 kr/sida, mens mekonomen forlanger 820 kr/sida. Hva kan jeg forvente av kvalitet fra biltema - har hørt at det er kurrante lager der (blandt anna av karen i disken). Noen som veit om andre alternativer? Lenke til kommentar
eab Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Sist jeg så et hjullager fra biltema sto det timiken på, selv om det lå i biltemaeske. Ikke akkurat ukjent merke det Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Biltema har ofte produkter fra anerkjente produsenter - men det er også ofte sånn at biltema og andre billigkjeder kjøper produkter som er 2. og 3. sortering - dvs produkter med lavere kvalitetskrav enn de som selges branda som timiken o.l. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Montert riktig så skal det være ålreit kvalitet på det lageret. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Byttet hjulager fremme på min VW Vento. Segeringen i Biltemasettet var 0.5 mm for tykk. Lageret har holdt i 1 år nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå