Gå til innhold

BK: Vento @ Tollboden i moss

Dewil

Anbefalte innlegg

Testet min nye sigma 14mm linse her om dagen. utfallet ble noe slikt:

post-26623-1208117108_thumb.jpg

Noen som har noe lurt/konstruktivt å komme med? Har gjort et forsøk på å dempe bilen og bygget til høyre i bildet. Har også forsøkt å fjerne det men det ble veldig falskt.

Det regna noe voldsomt den dagen men fikk endel vann på linsa. Tok et par andre bilder av samme motiv som ble ganske bra men som sagt forstyrrende vann dråper. Kan poste de hvis noen vil se.

Slenger med originalen også:

post-26623-1208118231_thumb.jpg

det er noe vann der ja.. må tilbake hit en dag senere når det er bedre vær og Peppes er stengt. Er det som er der inne se. litt dumt å be buttiken skru av lysa sine for at jeg skal ta et bilde ;)

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-bilen burde vært mer fri for støy

-slått av lysene inne bygning

-noe flare som ikke burde vært der

-skulle vært noe lys bak som kom lyste litt mer under bilen

-gatelysene til høyre forstyrre litt

ellers spennde bilde

Lenke til kommentar

Det var bygget jeg falt for også. Lillesøster'n hadde nettop fått seg nye hjul så hu ville ha noen bilder av bilen med de på.. Ble ikke så lett å få frem hjulene med den lyse bakgrunnen.

Mulig det blir en tur ned dit når lillesøster får sammen motoren på Trans Am'en. Da skal jeg ha med blits på stativ også så får vi se.

Når det kom en bil på et bilde da var man ivrig ;) Ingen som har noe å si på dette bildet da?

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

Enig i noe av det du sier pm. Synes selv at vinkelen får frem noen flotte diagonaler i bildet så man får en litt trekkende effekt. Men man må prøve litt forskjellig. Skal se om jeg klarer å legge meg litt mer horisontalt neste gang.

Blir nok noe næremere noe slikt tenker jeg:

post-26623-1208119630_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...