Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noe på hjerte!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja har ikke alltid lett for å få skrive ned tankene og hva jeg føler, men har absolutt noe jeg må ha lettet fra mitt lille bryst.

har seg sånn at jeg stiller typ ganske høyt oppe på den sosiale rangen, har masse venner og trives godt på skole/fritid osv. Men har en tendens til å skyve folk unna meg når de kommer nær, det her går da under "kjæreste". Jeg treffer ofte nye damer som jeg møter og snakker mye sammen og vær gang det går for noe mer særriøst så trekker jeg meg unna. I det siste har det seg sånn at ting har forandrett seg. Jeg har virkelig lyst å hatt en kjæreste, åå traff jo ei jeg ikke helt trodde jeg likte, men brukte mye tid me henne. Så jo mest på henne som en venn og vi rota jo en del på fester osv, vi så filmer og brukte masse tid på å snakke. Vi jobber også ganske mye sammen angående ledene saker på skolen, Elevarbeid osv. Å det var i helga det gikk opp for meg hvor mye jeg liker henne. Vi var på fest å jeg så hun stå å rote med en annen. Normalt ville jeg ikke ha reagert sterkt på det men gjore ganske vondt.. Tok det opp med henne at jeg tror kanskje jeg har følelser for henne osv.. Og da fikk jeg høre at hun hadde det for meg å, men omstendighetene ikke lot det bli sånn.. Wth to do, ser helst at jeg bare prøver å get over it men, noe sier meg at jeg burde forsette å prøve.. for liker henne sinnsykt godt! Men hun sier at hun ikke tror det kommer til å skje noe mer, så på sett og vis føler jeg at jeg har fått min egen medesin! Og at jeg burde respektere det hun sier og bare give it up. alt som står her er bare rot og faen men hadde bare noe som måtte ut av systeme. Om det er noen som har noen fornuftig og si gi meg tips.. tas imot

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel nå vanligvis folk sier at du bare må fortsette å prøve eller at det er et hav av andre damer der ute. Personlig ville jeg holdt an situasjonen litt men ikke gitt helt opp. Fortsett å ha god kontakt, og ser du sjansen griper du den! Har selv gått vekk før, og det har jeg angret lenge på selv.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...