ricksen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei, jeg har heldags i 3kj (Kjemi) i morra og vi har lov til å ta med 20 sider med notater. Derfor lurte jeg på om noen enten hadde, eller visste hvor man kunne finne en stor og fin liste over vanlige kjemiske stoffer. Litt kjedelig hvis man fucker opp hele oppgaven med å misforstå hvilke stoffer det er snakk om;) Er for det meste snakk om organiske stoffer, men syrer og baser og diverse andre vanlige 3kj stoffer hadde også vært kjempefint. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det står en god del i tabellen som du får ha med, ellers er det vel bare å skrive ned de du ikke husker fra boka? Noe annet enn det skal du ikke trenge å vite (resten tenker du deg fram til). Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Da jeg tok 3KJ skrev jeg av boka, nærmest ordrett, på de 20 sidene man kan ta med. Ellers finner du vel det meste i tabeller i boka under de ulike kapitlene, antar jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå