IcedInsanity Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei. Festet ett sånt der som eg har merket med rødt..går det bra eller må det stå i enden av slangen,ned mot luftfilterboksen liksom? Lenke til kommentar
citronen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det er vell rett og rimelig at du kan feste det der. Jo kortere vei lufta skal gå, og jo kaldere den er - jo mer effekt vil du få ut av det. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Å montere luftfilteret bakerst i motorrommet er ikke noe lurt, det er den høyeste plassen og det er der varmen samler seg, sett den på enden av slangen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Ok..satte det der fordi det var der eg fikk det til å passe,nederst på slangen så ble filteret for stort så eg fikk ikke slangen over,men får kjøpe nytt da,med mindre åpning så slangen går over.. Edit:eller er det bedre at slangen går inn i selve filteret? Endret 14. april 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå