Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Må man ha med kjæresten hjem?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt kjærste som kommer ganske mye av at jeg ikke har lyst til å ha med en jente hjem siden jeg er ganske flau når det kommer til sånt og foreldre og er ganske redd for at min mor og far skal drite seg og meg ut siden de er veldig CAREBEARS noe som jeg merker med broren min og dama.

Og da lurer jeg på, hvis man skaffer seg dame og bor hjemme trenger man virkelig ha med hun hjem da? Ville dere følt dere som en skam hvis kjæresten ikke lot deg komme hjem til han/hun?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville blitt ganske skuffet vis jeg ikke hadde fått vært med kjæresten hjem. Hvis du vil ha et ordentlig forhold med dama må du nok be hu med hjem til deg. IMO.

Bare kjeft opp foreldrene dine litt, og be dem for helvete å oppføre seg når dama kommer på besøk. ^^

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært hjemme hos damen. Vet bare hvilken blokk hun bor i, aner ikke hvilken etasje en gang. Vi har vært sammen en del måneder nå. Syns det er merkelig, men det gjør ikke meg noe. Har ikke giddet å spørre henne om grunnen en gang.

Vet foreldrene hennes har lyst å møte meg, men når hun ikke inviterer meg til hun så gidd ikke jeg stresse med det. Har liksom blitt standard at jeg henter henne utenfor blokken også kjører vi til meg. Jeg liker å vise frem den syke familien min.

Så altså; du MÅ ikke ta henne med hjem, men det er jo litt merkelig å ikke gjøre det da.

Heh...nå, mens jeg skrev dette, begynte jeg egentlig å lure litt på hvorfor jeg aldri har vært hos henne.

Lenke til kommentar
Har liksom blitt standard at jeg henter henne utenfor blokken også kjører vi til meg.

Heh...nå, mens jeg skrev dette, begynte jeg egentlig å lure litt på hvorfor jeg aldri har vært hos henne.

Må si jeg begynner å lure litt selv. Hvorfor har du aldri vært til henne? Det der høres bare merkelig ut.. :p

Lenke til kommentar

At foreldrene dine er carebears ovenfor deg er faktisk en bra ting. Så lenge du viser at du ikke tar det "nær" av det. Altså le det litt bort.

Min første dame, for mange år siden, opplevde dette med meg. Mamma er "suuuperstolt" over at jeg hadde klart å lure med meg ei kake hjem til hiet, og skjulte ikke på pene ord.

Det jeg har opplevd i ettertid er at damer digger dette. Husk at mamman din også er en kvinne, og kan fint relatere til dama di (da hun mest sannsynlig har vært med gutter hjem på din alder når hun var ung).

Det beste er hvis de skaper seg en liten "boble" mellom seg... Lot's of fun...

Du kan uansett ikke gjemme deg for pinlige konfrontasjoner. Det er kjeksy i øynene til jenta at man har et slikt tett bånd mellom deg og foreldrene

Lenke til kommentar
Jeg har aldri hatt kjærste som kommer ganske mye av at jeg ikke har lyst til å ha med en jente hjem siden jeg er ganske flau når det kommer til sånt og foreldre og er ganske redd for at min mor og far skal drite seg og meg ut siden de er veldig CAREBEARS noe som jeg merker med broren min og dama.

Og da lurer jeg på, hvis man skaffer seg dame og bor hjemme trenger man virkelig ha med hun hjem da? Ville dere følt dere som en skam hvis kjæresten ikke lot deg komme hjem til han/hun?

"carebears" gjør ingenting.

Om de tar heroin, drikker og slåss, ville jeg kanskje vært skeptisk til å ta med kjæresten hjem, men det at de bryr seg, er glad i deg osv er ikke noe å være flau av i det hele tatt.

Det har kanskje litt med alder å gjøre, men jeg syns svigerforeldre er helt knall. Man får jo en "second family" om man vil, og de forrige jeg hadde var helt topp. Jeg var oftere der på middag enn jeg var hjemme hos mine egne foreldre, og jeg kunne besøke "svigermor" alene på kaffi, uten dama.

Sånt er bare et stort pluss i forholdet, mener jeg.

Husk at det er ikke så uvanlig at det du syns er flaut med gamlingene, syns andre er kult eller morsomt.

Lenke til kommentar

Jeg syns vel egentlig det er et slags tegn på modenhet og seriøsitet at man ikke er flau for familien sin, eller for å vise frem kjæresten. Jeg ble presentert for foreldrene til exen før vi i det hele tatt var offisielt kjærester, og det syns jeg bare var positivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...