ictys Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Finnes det noen program der du kan lage en video av flagg? Det finnes mange amerikanske slike vide-loop der det er tydelig at de har hatt ett bilde av ett flagg også senere fått dette til å "blafre i vinden". Lenke til kommentar
zyx Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Finnes det noen program der du kan lage en video av flagg? Det finnes mange amerikanske slike vide-loop der det er tydelig at de har hatt ett bilde av ett flagg også senere fått dette til å "blafre i vinden". Dette høres mistenkelig ut som Flash... Lenke til kommentar
ictys Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Mulig. Ingen som har lekt seg med flash og prøvd dette? Lenke til kommentar
ictys Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 OK, jeg satte en kompis som er god i flast på dette og det ble VELDIG amatørmessig. Jeg surfa litt på nettet og det jeg vil ha er en loop omtrent slik: NB denne fila er på 10 mb og ligger på en ganske treig linje. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Du har to muligheter hvis du vil ha noe som likner på filmen du postet lengre oppe. Enten kan du gå for noe animert i et vilkårlig animasjonsverktøy slik som Maya eller 3Ds Max, eller så kan du bruke ekte video. I filmen du postet er flagget animert. Du vil ikke få et profesjonelt resultat med programvare som Flash, og skal du lære å animere et flagg i noen av de overnevnde programvareløsningene vil det ta deg mange timer med innlæring for ikke å nevne den økonomiske belastningen det vil være å kjøpe programvaren. Ditt beste alternativ er nok å kjøpe en såkalt "stock video" altså filmklipp som noen andre har produsert for videresalg. Du finner mange gode alternativer her eller her. Endret 17. april 2008 av fargoth Lenke til kommentar
ictys Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Takk for svaret, jeg skal se på det. Mulig jeg heller betaler en eller annen ett par kroner for å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå