TheOats Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vet ikke om dette er riktig plass for dette, så flytt den gjerne Altså jeg har en 75gb hdd hvor 55gb er brukt. Men jeg i listen over installerte programmer er det ingen ting som er i nærheten av det. Det største spillet er på 1.8gb ca. Noen ideer om hva som tar så mye plass? Eller hvordan jeg kan finne det ut? (Bruker Vista, om det har noe å si) Lenke til kommentar
elo_ Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvis du tar hensyn til midlertidige filer, systemgjenoppretting, drivere, oppdateringer osv, så kan Vista i seg selv lett komme opp i en 20gb i størrelse. Ta også å sjekk temp-mappa om det har samlet seg opp en masse som ligger å tar opp unødvendig mye plass... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Hvis du tar hensyn til midlertidige filer, systemgjenoppretting, drivere, oppdateringer osv, så kan Vista i seg selv lett komme opp i en 20gb i størrelse. Ta også å sjekk temp-mappa om det har samlet seg opp en masse som ligger å tar opp unødvendig mye plass... Var ikke mye der :/ Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Det hjalp faktisk. Fikk frigjort noen gb der Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det hjalp faktisk. Fikk frigjort noen gb der Rydd opp på maskinen din. Kjør gjerne en scan med et antispyware program. Sørg for at maskinen er frisk og fin. Så slår du av systemgjenopprettingen og restarter maskinen. Når maskinen er på igjen går du inn og reduserer antall prosent som systemgjenoppr. skal bruke av plassen på harddisken(5-10%), og deretter lager du ett nytt gjenoppr.punkt. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Dette bør jo være lett og finne ut av. Min datamskin >verktøy->mappealternativer->vis-> Sett hake på "vis skjulte filer og mapper" Fjern hake på "skjul beskyttede oprativsystem filer" Da ser du alle filer og mapper. Eller for du bruke software som dette. http://www.sixty-five.cc/sm/ http://windirstat.info/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå