Gå til innhold

Beste MMORPG?

Anbefalte innlegg

Hva er det beste fantasy MMORPG spillet? Det må være et jeg kan prøve før jeg kjøper. Det er uaktuelt å blåse 4-500kr på et spill uten å få prøvd om jeg liker det først :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ultima Online,

www.akersmic.no

kjøp "Ultima Online: Age of Shadows"

så skal jeg hjelpe deg i gang:)

og du kan bli med i guildet "Ultima Thule"

Guildet har rundt 100 medlemer..(hadde 500:/ )

og kommer også til SWG med minst like mange:)

Litt vansklig og forklare hva spillet handler om,

men basicaly kan du gjøre nesten hva som helst

alt fra og lage armor, til og bygge designe hus, drepe monster til og plukke bomull:)

Veldig stort spill

www.uo.com/ageofshadows (Expansion siden)

www.uo.com (Offsiel Hjemme side)

uo.stratics.com (SYYYYYYK Guide:)

Age of shadows er expansion pack men har alt du trenger for og spille! :)

Edit:

Det er atm over 250,000 tusen spillere...

regnes med at det kommer til og bli rundt 300-325,000 ved denne expansion packen :)

Lenke til kommentar

jeg ville venta på World of Warcraft hadde jeg vært deg...

Blizzard er jo de beste på spill akkurat nå (ja, og siden de starta ;) )

det eller Starwars galaxies, hvis du liker science-fantasy bedre enn fantasy...

jeg venter iallefall på WoW

Lenke til kommentar

Å vente på World of Warcraft er dødfødt. Det kommer tidligst januar 2004. Nesten et helt år til. Det blir helt sikkert enda mer forsinket, skal du se. Finn noe annet i mellomtiden. Men når det kommer - for all del, sjekk det ut. Det blir spennende.

Ultima Online er fra 1997. Teknologien er eldgammel. Grafikkmotoren (ja, også 3D-klienten) er søppel teknologisk sett. Lag-en er helt forferdelig, da nettkoden ble utviklet lenge før den egentlig burde. Gameplaymessig er spillet nydelig. Helt flott, og jeg forstår hvorfor Snabben liker det. Men, pass deg, dette er for spesielt interesserte. Kan du leve med elendig grafikk (jeg har ingenting i mot den, helt OK for meg), og lag blir det sikkert flott for deg.

EverQuest og Dark Age of Camelot er utvilsomt de mest populære. Begge har drøyt en halv million spillere hver. Veldig "second age". Flott teknologi begge to, men EverQuest henger litt etter. EverQuest er likvel suverent gameplaymessig. Innholdet overgår alle andre onlinespill på markedet.

Mitt råd? Ta en titt på EverQuest og Dark Age of Camelot. Finn ut hvilket du liker best og prøv. Ultima Online er for spesielt interesserte.

(jeg har for øvrig spilt alle, så jeg har rett til å uttale meg - Ultima spilte jeg for første gang i 1997/98. Ikke lenge etter det kom ut)

Lenke til kommentar

Kan jeg laste ned disse spillene og prøve de? Ultima online vil jeg nok ikke like.

Å vente på World of Warcraft er dødfødt. Det kommer tidligst januar 2004. Nesten et helt år til. Det blir helt sikkert enda mer forsinket, skal du se. Finn noe annet i mellomtiden. Men når det kommer - for all del, sjekk det ut. Det blir spennende.

Ultima Online er fra 1997. Teknologien er eldgammel. Grafikkmotoren (ja, også 3D-klienten) er søppel teknologisk sett. Lag-en er helt forferdelig, da nettkoden ble utviklet lenge før den egentlig burde. Gameplaymessig er spillet nydelig. Helt flott, og jeg forstår hvorfor Snabben liker det. Men, pass deg, dette er for spesielt interesserte. Kan du leve med elendig grafikk (jeg har ingenting i mot den, helt OK for meg), og lag blir det sikkert flott for deg.

EverQuest og Dark Age of Camelot er utvilsomt de mest populære. Begge har drøyt en halv million spillere hver. Veldig "second age". Flott teknologi begge to, men EverQuest henger litt etter. EverQuest er likvel suverent gameplaymessig. Innholdet overgår alle andre onlinespill på markedet.

Mitt råd? Ta en titt på EverQuest og Dark Age of Camelot. Finn ut hvilket du liker best og prøv. Ultima Online er for spesielt interesserte.

(jeg har for øvrig spilt alle, så jeg har rett til å uttale meg - Ultima spilte jeg for første gang i 1997/98. Ikke lenge etter det kom ut)

Lenke til kommentar

hehe selv spilt Ultima Online siden 1997:)

52 månder nå.. lenge det,

grafikken er jo ikke så ille da, er jo litt gammel men:)

sant at det er for spesielt interesserte men,

liker du gode gammle dager der du må slite hardt , er UO et spill for deg:)

Lenke til kommentar
Går utfra at du har spillt Anarchy Online? De har free trial ei uke, men du må regge med mastercard/visa for å få tilgang, selv om det ikke koster noe...Når den tiden er ute er det bare å deaktivere deg.

hehe, det gjorde kammeraten min ble charga for 3 måneder!

Lenke til kommentar
Må jo selv huske når trial tiden er over ja :D hehe...håper han likte gamet, jeg synes det er STORT og MYE å gjøre og utforske, vurderer comeback faktisk.

han husket trail tid..

ble ripped off, men er sikkert ikke normalt at dem gjør det ,lol

Lenke til kommentar
World of Warcraft, Dragon Empires og Star Wars Galaxies er vel de store som foreløpig er kunngjort. Shadowbane føler jeg begynner å gå litt på tverke, men det gjenstår å se.

Ja, synd og se Shadowbane... ser mørkt ut nå:(

et annet bra spill er jo Dark Fire (skal i det minste være bra:)

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å komme utenom EVE som store og kommende MMORPGS? :wink:

Dette spillet blir fantastisk store, nydelig grafikk og ligner vistnok noe på UO.

Ellers må jeg si at AO er et knallbra MMORPG (spilt i 1 år ca) som stadig blir bedre

Lenke til kommentar

Erling E: ja jeg er med i betaen, men det er vel ikke noe jeg kan si så meget om her ;) Sendte deg dog en liten PM :p

Jeg hater å høres ut som en fanboy, men EVE er blitt et spill jeg virkelig ser frem til.

Er veldig åpent, digert og lovende.

Nå kan jo selvsagt slike ting feile totalt uansett hvor bra det ser ut da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...