Ardie Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Vet noen hvor jeg får kjøpt tomme DVD cover? Lenke til kommentar
jonarnes Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Da jeg var på Svinesund(Sverige) i sommer så jeg at en butikk der hadde DVD cover. Vet ikke om det er noen butikker i norge som har det :sad: ----------------------------------------------------- Norge - den siste kommuniststat (Kommentar fra den svenske statsministeren) Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 du får kjøpt det på clas ohlson Lenke til kommentar
ebe Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Du får singel-DVD-cover på Obs! veit jeg, men er det noen som vet hvor man kan få tak i dobble? Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Doble er på Clas Ohlson: http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....electedWAG=4715 billig og bra. - soundwall Lenke til kommentar
uthus Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Quote: On 2002-01-10 20:09, jonarnes skrev:Da jeg var på Svinesund(Sverige) i sommer så jeg at en butikk der hadde DVD cover.Vet ikke om det er noen butikker i norge som har det :sad:-----------------------------------------------------Norge - den siste kommuniststat(Kommentar fra den svenske statsministeren) Ha Ha det var forresten ikke den svenske statsministeren som sa det, det var en annen minister Men, Shit Happens Non Sense is better than No Sense Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Ministern som sa det var vel Björn Rosengren som sa det. Han er forøvrig næringsminister og han sa ikke kommuniststat men sovjetstat(blir jo ett fett da men). Tror det var noe som "Norge er egentlig den siste sovjetstaten"(oversatt til norsk :smile:). Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hei! Den Svenske næringsministeren sa: Norge er den siste sovjetstat..(no eg faktisk kan være litt enig med han om..) Den Svenske næringsministere har også komt i eit eit ikkje så heldig mediefokus i sverige da han blei "tatt" for å lyge i Riksdagen,når han var på taler stolen.. (Sveriges svar på Stortinget)Han sa at han viste om eit prosjekt (trur det var det)som han egentlig ikkje viste noko om.. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Tusen takk alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå