Devil123 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Noen her som har erfaring med Duox2 Lite Modchip...hvordan er funksjonene? Kan man spille brente spill ol. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tror ikke det er lov å snakke om piratkopiering av spill her Lenke til kommentar
modolv Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Noen her som har erfaring med Duox2 Lite Modchip...hvordan er funksjonene? Kan man spille brente spill ol. Tror jeg skal melde fra til sjølveste Bill "open" Gates... Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 hvis dere er så jævlig nøye på det så kan jeg si backup av egene spill Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) hvis dere er så jævlig nøye på det så kan jeg si backup av egene spill Helt grei chip som fungere til det du skal ha den til. Ikke nødvendig å betale noe mer for såkalte "beste" chip. Jeg har montert mange av de. Funksjoner: - Dual bios feature ( 2 x 512KB) - 9 solder points + 2 wire Installation or LPC port rebuild + 2 wire - Plays original imports - Plays Backups of originals - Plays unsigned code - Run Debug Executables - No-patch hack 1 - No-patch hack 2 - IGR (dependent on bank selected) - Eject trick hack - DVD Reset - EvoX HDD Patch - Support for HDD greater than 137+gigs. (F + G drive) - Auto detect EvoX Dashboard Endret 13. april 2008 av JollyRoger57 Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 hvis dere er så jævlig nøye på det så kan jeg si backup av egene spill Helt grei chip som fungere til det du skal ha den til. Ikke nødvendig å betale noe mer for såkalte "beste" chip. Jeg har montert mange av de. Funksjoner: - Dual bios feature ( 2 x 512KB) - 9 solder points + 2 wire Installation or LPC port rebuild + 2 wire - Plays original imports - Plays Backups of originals - Plays unsigned code - Run Debug Executables - No-patch hack 1 - No-patch hack 2 - IGR (dependent on bank selected) - Eject trick hack - DVD Reset - EvoX HDD Patch - Support for HDD greater than 137+gigs. (F + G drive) - Auto detect EvoX Dashboard har finni de opplysningene der...men de sier meg ikke så mye...kan du forklare kort og greit? Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 hvis dere er så jævlig nøye på det så kan jeg si backup av egene spill Helt grei chip som fungere til det du skal ha den til. Ikke nødvendig å betale noe mer for såkalte "beste" chip. Jeg har montert mange av de. Funksjoner: - Dual bios feature ( 2 x 512KB) - 9 solder points + 2 wire Installation or LPC port rebuild + 2 wire - Plays original imports - Plays Backups of originals - Plays unsigned code - Run Debug Executables - No-patch hack 1 - No-patch hack 2 - IGR (dependent on bank selected) - Eject trick hack - DVD Reset - EvoX HDD Patch - Support for HDD greater than 137+gigs. (F + G drive) - Auto detect EvoX Dashboard Var ei voldsom liste, betyr dette at vi kan kjøre XBMC på xbox 360 nå? Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 hvis dere er så jævlig nøye på det så kan jeg si backup av egene spill Helt grei chip som fungere til det du skal ha den til. Ikke nødvendig å betale noe mer for såkalte "beste" chip. Jeg har montert mange av de. Funksjoner: - Dual bios feature ( 2 x 512KB) - 9 solder points + 2 wire Installation or LPC port rebuild + 2 wire - Plays original imports - Plays Backups of originals - Plays unsigned code - Run Debug Executables - No-patch hack 1 - No-patch hack 2 - IGR (dependent on bank selected) - Eject trick hack - DVD Reset - EvoX HDD Patch - Support for HDD greater than 137+gigs. (F + G drive) - Auto detect EvoX Dashboard Var ei voldsom liste, betyr dette at vi kan kjøre XBMC på xbox 360 nå? Klar over at den chippen er til X-Box 1 eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå