Klumpete Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei! fikk min nye Acer Aspire 5920G på torsdag. maskinen virker grei nok, og drar spill rimelig bra. Men når jeg har spilt ca. 10 min. merker jeg at fpr'en synker drastisk (fra 70 til 10) og lyden skurrer litt. jeg går ut av spillet og kan spille igjen etter noen minutter. så skjer det samme igjen.. noen som vet om om dette og hvordan jeg retter det opp? mvh martin Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det er FPS dropp og skyldes varme..! Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 ok takk for svar synes det er litt rart at den skal bli så varm, da det er det samme om pcen akkurat er slått på...hva skyldes det? den skal da ikke bli varm sååå fort? Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Visst du kjenner under så merker du det.. har en kompis som hadde samme problem.. 80 grader på GPU.. han solgte PC-en og kjøpte en stasjonær.. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 hmm..hvis det ikke er noe fabrikkfeil eller noe med pcen, at den bare er sånn, kommer jeg ikke til å ha den særlig lenge Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Så jeg må bare spørre: Er det fler som har denne pcen som har samme greia eller er det bare mitt eksemplar som er føkka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå