Panter Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Søkte litt og mener at dette er det beste forumet, si ifra om det er feil.. En bekjent bruker i sitt lille firma et enkelt programm laget i Clarion for Dos. Han som har laget det har tenkt å lage en Windows versjon. Han som programmerer kan bare Clarion tror jeg, og programmet er enkelt. Mitt lille enkle spørsmål er hva er egentlig statusen for CLarion nå? Jeg trodde det var dødt og begravet, men er ikke i noe programmeringsmiljø.. Er Clarion fortsatt greit og enkelt eller er det såå utdatert at det ikke bør brukes? Takk for alle raske svar. Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg ser at det finnes en utgave av Clarion for .Net. Noe mer vet ikke jeg. Heldigvis for deg så har vi en bruker på forumet som kaller seg HDSoftware. Jeg vet at han har programmert mye i Clarion. Du kan jo sende ham en PM. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 ...man har vel drawbacks som at det er kun 16-bits og slike ting. Det finnes Clarion for .net, men jeg tror nok Clarion er på tilbakemarsj. Eneste grunnen jeg kan tenke meg til at Clarion.net eksisterer er vel for å rekruttere Clarion-utviklere til .net. Men igjen, så kan vel HDSoftware svare deg litt mer på dette Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det finnes nå en 32-bit versjon av Clarion (men ingen 64-bit) Siste versjon av Clarion ble utgitt i 2006. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg leste at det var en 32bits versjon, men forstod det slik at det var ikke gjennomgående 32 bits? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ja, det var et eller annet der... du har sikkert rett. er usikker selv; men uansett er det ingen 64-bit compiler, som ihvertfall jeg ville sett på som et stort problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå