axelh Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Heisann... Nå har jeg stresset flere timer med å installere xp pro på pcen! Nettopp kjøpt nytt og har installert alt, men når jeg kommer til akriveringen vil den ikke lenger:S Får ikke koblet til nettet så prøver å aktivere over telefon, men når den skal lage en installasjons ID kommer det ingenting frem:S Noen som vet hva det kan være`? Tusen takk på forhånd! Axel Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Aktivering er jo ikke noe som trengs å gjøres med det samme. Du bør sette opp nettverket først så du ser at det virker. Lenke til kommentar
axelh Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Aktivering er jo ikke noe som trengs å gjøres med det samme. Du bør sette opp nettverket først så du ser at det virker. Problemet er at jeg ikke får logget på uten å aktivere:S Axel Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Joda dette har jeg da gjort flere ganger. Du skal normalt ha 30 dager på deg til å aktivere Windows. Er den en spesiell OEM versjon eller noe? Endret 14. april 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
axelh Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Joda dette har jeg da gjort flere ganger. Du skal normalt ha 30 dager på deg til å aktivere Windows.Er den en spesiell OEM versjon eller noe? Har gjort det selv flere ganger, men nå kommer plutselig ikke den id'en opp:S Kjøpte hos netshop... Axel Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Joda dette har jeg da gjort flere ganger. Du skal normalt ha 30 dager på deg til å aktivere Windows.Er den en spesiell OEM versjon eller noe? Har gjort det selv flere ganger, men nå kommer plutselig ikke den id'en opp:S Kjøpte hos netshop... Axel Jo men selv om den ikke kommer opp kan du da fortsatt velge å IKKE aktivere med en gang og komme inn i windows og gjøre det over nettverk? Lenke til kommentar
axelh Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Joda dette har jeg da gjort flere ganger. Du skal normalt ha 30 dager på deg til å aktivere Windows.Er den en spesiell OEM versjon eller noe? Har gjort det selv flere ganger, men nå kommer plutselig ikke den id'en opp:S Kjøpte hos netshop... Axel Jo men selv om den ikke kommer opp kan du da fortsatt velge å IKKE aktivere med en gang og komme inn i windows og gjøre det over nettverk? Nettopp det jeg ikke kan:S Axel Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Har du installert Xp fra en original cd? Lenke til kommentar
axelh Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Har du installert Xp fra en original cd? Jepp:) Men nå har jeg installert på en annen harddisk og da kom jeg inn:P Får prøve meg litt frem og tilbake og se hva jeg får til:) Men kommer ikke på nettet da:P Axel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå