Gå til innhold

Orginalt bilspill til pappa?

Sund

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det kommer eller har kommet et bilspill til wii som er realistisk og bra? Det er Pappa som lurer, siden han liker ikke slike bilspill som ikke er helt virkelige.

Tips til nytt spill?

Mvh Erlend.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nintendo har ikke hatt tradisjon for gode bilspill ala Forza og Gran Turismo. Jeg er usikker på om vi får se et slikt spill på Wii da bil simulatorer fokuserer veldig på grafikk, og Wii kan dessverre ikke levere i nærheten av konkurrentene der. Alikvel håper jeg et utviklerteam ser at Wii mangler denne type spill (Nintendo generelt, kan ikke huske at d fantes til hverken 64 eller gamecube heller), og virkelig henter ut det beste i Wiien og gir oss en bra bil simulator. Det er mulig da grafikken på f. eks GT4 til PS2 ikke er helt avleggs den dag idag.

liste over kommende og utgitte racing spill til Wii

Endret av Ant1
Lenke til kommentar
Nintendo har ikke hatt tradisjon for gode bilspill ala Forza og Gran Turismo. Jeg er usikker på om vi får se et slikt spill på Wii da bil simulatorer fokuserer veldig på grafikk, og Wii kan dessverre ikke levere i nærheten av konkurrentene der. Alikvel håper jeg et utviklerteam ser at Wii mangler denne type spill (Nintendo generelt, kan ikke huske at d fantes til hverken 64 eller gamecube heller), og virkelig henter ut det beste i Wiien og gir oss en bra bil simulator. Det er mulig da grafikken på f. eks GT4 til PS2 ikke er helt avleggs den dag idag.

liste over kommende og utgitte racing spill til Wii

Top Gear Rally på N64 var jo genialt:p

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

49 bilspill... Men hvem av de er gode (realistiske) bilsimulatorer??

Trenger ikke nødvendigvis være rå grafikk for å ha god og realistisk kjøreopplevelse. Det er nettopp følelsen av å "kjøre" bilen jeg savner, og som kreves for ett godt bilsimulator spill.

Jeg spilte Colin McRae 2 på PC i gamle dager. Det var bra nok grafikk til å være en bra bilsimulator, det. Så det bør være mulig for Wii nå også.

Jeg registerer at Colin McRae: DIRT 2 skal slippes for Wii i 2009. :dribble: DET gleder jeg meg vilt til!

Her er noen av mine erfaringer:

Mario Kart Wii

Har ingenting med bilsimulator å gjøre men er morsomt for barn (4+ år).

Need for Speed ProStreet

Forsøk på bilsimulator. Man kan stille noe på oppsettet, men dette er først og fremst ett urealistisk gatebilspill for ungdomer.

Veldig skuffet over dette spillet.

Cars Mater-National

Syntes faktisk dette har mer kjøreopplevelse enn Need for Speed ProStreet (!). For barn (6+ år). Gatebiler.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...