Svonna Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg har en athlon xp2000+ prosessor på et asus a7v 333 hk. Jeg har hatt denne pcen i et halvt år, og prossesoren har hatt en temp på 45 grader med en volcano7+ kjøler. Så plutselig i for et par dager siden så gikk tempen i været, og nå ligger tempen på 80 grader, og pcen slår seg av av seg selv etter at jeg har vært 2 min i windows. Jeg har demontert kjøleren og satt den sammen igjen, tatt ut og satt i igjen prossesoren, og tempen er fremdeles på 80 grader. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Støv, annen drit i veien? Har du på kjølepasta (goop)? Lenke til kommentar
Svonna Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Ja har goop på, har blåst som jeg er blå i huet, og tror ikke det skal være noe støv i veien Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Sikker på at vifta går på riktig hastighet? At den ikke er delvis defekt og går på en lavere hastighet enn den skal? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 test tempen med dør oppe, etter å ha vært i windows gå inn i bios og sjekk tempen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå