Eriqo Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hallo! For et par dager siden kjøpte jeg meg en Macbook i USA. Som de fleste vet, har den et annerledes tastatur. (tegnsetting osv) Noen som vet om Apple kan bytte om tegnene, så jeg får et 100% norskt tastatur, mot en slump penger? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Humac tok 2500,- for å gjøre det sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jepp, vi tar 2500 for dette hos oss. Delen koster en fin sum penger, da man må bytte hele toppdekselet, som inneholder touchpad, tastatur og powerknapp, i motsetning til på en MacBook Pro, der man kan bytte kun tastaturet. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Serriøst... Hvorfor skal du bytte tastatur? man ser vanligvis ikke på tastene uansett. Du blir nok vant til det... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Serriøst... Hvorfor skal du bytte tastatur? man ser vanligvis ikke på tastene uansett. Du blir nok vant til det... æøå-dedikerte knapper pleier å være noe vi normenn liker å tilgjengelig. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Serriøst... Hvorfor skal du bytte tastatur? man ser vanligvis ikke på tastene uansett. Du blir nok vant til det... æøå-dedikerte knapper pleier å være noe vi normenn liker å tilgjengelig. Ja? Du kan fortsatt ha Norsk på OSet ditt. Med andre ord: du får ÆØÅ ved at du har stillt inn til norsk språk selvom du har Amerikansk Keyboard. I tillegg kan du lett bytte mellom US og Norsk ved og ha hotkeys for dette.. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jepp, vi tar 2500 for dette hos oss. Delen koster en fin sum penger, da man må bytte hele toppdekselet, som inneholder touchpad, tastatur og powerknapp, i motsetning til på en MacBook Pro, der man kan bytte kun tastaturet. Hvor mye tar dere for å skifte tastatur på MacBook Pro? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Husker ikke prisen i hodet atm, men ta kontakt, så får du nok vite prisen Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Funnet en bedre løsning jeg ass. Såkalte klistremerker. Setter på utifra et vanlig norskt-mac-tastatur og så vips, sparer man mye penger og får tastaturet som man vil! Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Klistremerker fungerer ypperlig - har det selv Lenke til kommentar
lunic Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 skal kjøpe meg macbook pro fra usa og lurer på en ting angående dette: strømkabelen. kan jeg bare kjøpe en strømkabel i norge og plugge den i mac-en, eller må jeg bruke den amerikanske kabelen og bruke en adapter i tillegg? Lenke til kommentar
lunic Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ja til hva? Jeg må kjøpe adapter? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Du kjøper en pakke fra apple. Noen hundre kroner, så bytter du bare ut pluggen i enden. http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...p;nplm=M8794G/B Eller, du kan kjøpe en standard overgang i hvilken som helst elektronikk butikk ville jeg tro. Lenke til kommentar
janhoy Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Klistremerker fungerer ypperlig - har det selv Har du tips til hvor jeg får kjøpt slike klistremerker? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Her har du noe du kan se igjennom http://www.google.com/search?client=safari...-8&oe=UTF-8 Lenke til kommentar
janhoy Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Her har du noe du kan se igjennom http://www.google.com/search?client=safari...-8&oe=UTF-8 Takk for den! Jeg fant det jeg lette etter her: http://www.4keyboard.com/index.php?main_pa...products_id=144 (Merk at det IKKE står norsk, men dansk er jo helt likt!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå