Gå til innhold

Temp. med stock og overklokking av 6000+ med AMD690GM-M2 HK.


Anbefalte innlegg

Hei!

Eg køyrer AM2 6400+ black edition med stock kjøling, og når eg køyrer occt, så står det at testen måtte stoppast pga det blei altfor høg temperatur. Kva slags temperatur bør ein prosessor holde seg under?

 

På speedfan er "internal temp" 93C !

Det ser unormalt høgt ut! Eg veit ikkje kva ingernal temp er eingang, så eg spør her. Kva er det?

 

Edit: Endeleg fekk eg til imageshack

 

asdua2.th.png

 

utennavnri9.th.png

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, 93C hørtes voldsomt høgt ut ja, sikkert på det ikke er fahrenheit du mener? Eg har en Intel Core 2 Duo prossessor som låg på ca 60C idle og ca 70-75C når eg spillte og eg installerte en overclocking vifte og nå ligger den på ca 25C xD

 

Du må selv vurdere om du vil spandere 500 kr på en annen vifte eller om du bare skal kjøre stock, men som sagt, 93C er ganske høgt...

Lenke til kommentar

Hmmm, 93C hørtes voldsomt høgt ut ja, sikkert på det ikke er fahrenheit du mener? Eg har en Intel Core 2 Duo prossessor som låg på ca 60C idle og ca 70-75C når eg spillte og eg installerte en overclocking vifte og nå ligger den på ca 25C xD

 

Du må selv vurdere om du vil spandere 500 kr på en annen vifte eller om du bare skal kjøre stock, men som sagt, 93C er ganske høgt...

 

EDIT: Beklager dobbelposting

Endret av KNB
Lenke til kommentar
Hmmm, 93C hørtes voldsomt høgt ut ja, sikkert på det ikke er fahrenheit du mener? Eg har en Intel Core 2 Duo prossessor som låg på ca 60C idle og ca 70-75C når eg spillte og eg installerte en overclocking vifte og nå ligger den på ca 25C xD

 

Du må selv vurdere om du vil spandere 500 kr på en annen vifte eller om du bare skal kjøre stock, men som sagt, 93C er ganske høgt...

 

EDIT: Beklager dobbelposting

 

Legger til bileter med ein gang eg får til imageshack/bildr til å fungere

Lenke til kommentar

Etter som jeg tolker disse verdiene så er det ingenting å bekymre seg for.

Intern kjernetemp er vell enda lengere ned i CPU'en og der skal det være varmere for å si det sånn.

Ser ut som de vanlige målerne er innenfor verdiene som er vanlige (rundt 40 grader) men ikke siter meg på det her, jeg ville i allefall fått en mening til om dette eller at jeg tar en sjekk runde på mitt eget system.

Lenke til kommentar
Etter som jeg tolker disse verdiene så er det ingenting å bekymre seg for.

Intern kjernetemp er vell enda lengere ned i CPU'en og der skal det være varmere for å si det sånn.

Ser ut som de vanlige målerne er innenfor verdiene som er vanlige (rundt 40 grader) men ikke siter meg på det her, jeg ville i allefall fått en mening til om dette eller at jeg tar en sjekk runde på mitt eget system.

 

Hadde du gidda å sjekke? :innocent: Blei litt stressa sida eg ikkje veit kva som er "normalt". I og med at eg skal selge pc-en. Vil ikkje selge ein overoppheta pc.

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Unnskyld ein litt usaklig post, men har berre eit raskt spm.

 

 

No når eg skriv dette ligg tempen på HK på 40C og CPU på 30C. Har ingen andre program gåande og det er ikkje så veeeldig lenge sida eg slo på dataen. Er dette sannsynleg? Har ikkje skjekka tempen når eg spelar, men trur nok den stig ein del då òg...

 

Har tenkt å klokke CPUen litt til, (har allereie pressa den frå 3,0 til 3,3 GHz) og lurar på om eg burde skaffe meg vifte?

 

Målingane er gjort med Everest.

 

(ikkje misforstå der eg skreiv "skaffe meg vifte". har seff vifter frå før... :p)

 

 

Unnskyld igjen for usaklig post... :ermm:

Lenke til kommentar
Ikke usaklig post, men kapring av tråden ;-)

 

Uansett, hva slags cpu, kjøling og hovedkort?

 

 

kanskje det var ein bedre måte å seie det på, ja... ;-)

 

Prosessor: AMD Athlon 64 X2 6000+ Socket AM2 dobbeltkjerne (3,0 GHz, men har klokka det til 3,3)

Hovudkort: AMD690GM-M2

Kjøling: Har ikkje anna kjøling enn det som var med då eg kjøpte maskina, dvs. berre CPU-vifte, og ei vifte bak (veit ikkje kva det heiter :ermm: ) på 80mm.

 

Men eg må nok skaffe meir kjøling, ja... Tempen ligg som sagt litt høgare enn eg kunne tenkt meg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...