slainte Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 PC: Multicom Compal IFL90+ C2D T 7500 160GB HD 2x2GB RAM GeForce® 8600M GT 512MB Fikk en feilmelding under oppstart i sikkermodus om at winload.exe ikke kunne startes eller noe sånt. Prøvde først å bruke vista cden til å kjøre oppstartsreparasjon, men fikk beskjed om at det ikke var mulig å fikse problemet. Neste forsøk gikk ut på å installere vista på den andre partisjonen for å unngå å miste alle data, men også det gikk dårlig. Noen ganger kom det opp menyen der man kan velge sikkermodus osv, andre ganger fikk jeg bare svart skjerm og ikke noe mer. Nå har jeg nettopp gått så langt at jeg formaterte den opprinnelige partisjonen og håpte på at det skulle fungere, men ingenting nytt skjedde. Nå får jeg bare svart skjerm når jeg velger å boote fra harddisk. For meg virker det som det kan være noe fysisk galt med selve harddisken, eller muligens vista dvden. Noen forslag på hvordan jeg kan fikse dette selv? Har lite lyst til å sende den inn til multicom nå som jeg går inn i eksamensperiode osv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå