superbygger Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det hjelper på ja jeg ville valgt Quad Lenke til kommentar
delfin Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det er helt feil, ved install av service pack1 for vista 32-bit versjonen så får du utnyttet 4gb ram Det er vel langt fra feil? Greit nok, den viser 4gb i sysinfo, men hvis du sjekker hva du faktisk har tilgjengelig er det ~3.3. 32 bits adressering kan man dessverre ikke gjøre noe med. Det du har tilgjengelig er vel omtrentlig 4gb - skjermkort (512?) - forskjellige andre viktige adresser, så sitter du igjen med rundt 3.3 gb ram. ...du må gjerne linke til relevante sider om dette er feil Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 enig med at 4 gig ram er tingen. men hva cpu gjelder, yter ikke den 3 gigaherz cpuen bedre i for exempel crysis enn den 2.4 ghz quaden? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Quad er kun en bra cpu hvis den klokkes til 3ghz+. Da begynner den å vise muskler. Idag er de fleste spill kodet slik at mhz teller mer enn antall kjerner. Det vil kanskje endre seg om et år eller så, men innen den tid er q6600 en utdatert antikkvare... Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 da går jeg for e8400 Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det er helt feil, ved install av service pack1 for vista 32-bit versjonen så får du utnyttet 4gb ram Det er vel langt fra feil? Greit nok, den viser 4gb i sysinfo, men hvis du sjekker hva du faktisk har tilgjengelig er det ~3.3. 32 bits adressering kan man dessverre ikke gjøre noe med. Det du har tilgjengelig er vel omtrentlig 4gb - skjermkort (512?) - forskjellige andre viktige adresser, så sitter du igjen med rundt 3.3 gb ram. ...du må gjerne linke til relevante sider om dette er feil Alle forsøk jeg har prøvd med å finne ut av hvor mye ram jeg har så viser den 4gb med minne, aner ikke jeg men syns vista ble kjappere etter install av sp1 Quad er kun en bra cpu hvis den klokkes til 3ghz+. Da begynner den å vise muskler. Idag er de fleste spill kodet slik at mhz teller mer enn antall kjerner. Det vil kanskje endre seg om et år eller så, men innen den tid er q6600 en utdatert antikkvare... Du syns ikke at du overdriver litt vel??? Jeg gamer stort sett bare og Quaden funker helt flott da går jeg for e8400 Ikkeno dårlig valg nei Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 fikk selfølgelig ikk lov å bestille på nette heller nå plutselig -.- Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) SUperbygger? Spiller du CS? EDIT: sry for offtopic! Endret 11. mai 2008 av KnowN Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) veit ikk... bedre om de skjer no med pcn lissm.. kan levere den på butikk å sånn Endret 12. mai 2008 av Faleide Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) SUperbygger? Spiller du CS? EDIT: sry for offtopic! Nope spiller masse BF2 veit ikk... bedre om de skjer no med pcn lissm.. kan levere den på butikk å sånn Det der er bare tull og tøys, kjøper du maskin på en nettbutikk som har satt den sammen og har testet den så har du like gode garanti ordninger, gratis retur hvis det skulle oppstå feil og maskinen yter mye bedre og ikke minst kvaliteten det er åsså mye bedre når du skal oppgradere senere en maskin fra Elkjøp, Lefdal el Expert suger og får du feil så tar det votter og vinter før du får den i retur og de har begrenset oppgraderings muligheter... Jeg anbefaler sterkt at du kjøper fra en nettbutikk faren din bør sette seg inn i ting han ikke har greie på før han argumenterer... Endret 12. mai 2008 av superbygger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå