f00b Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Finnes det noe program hvor man kan lage piano musikk? Dersom man f.eks. har notene til en sang, så kan man sette inn hver enkel note, og evt. flytte posisjon/lengde osv på noten(e)? Jeg har søkt litt rundt, og har funnet flere programmer hvor man får en virtuell piano, altså en liten pop-up hvor man kan spille piano, men ikke et hvor man setter inn hver enkelt note manuelt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Flyttes til Musikkskapning og instrumenter da kompetansen på slik programvare nok er størst der. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
f00b Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Er du seriøs? *oppgitt* Ja, jeg er seriøs Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Det finnes en hel haug med programmer, er ikke noe vits i å ramse dem opp, fra Sibelius til Fruity Loops til freeware som ikke alltid er så veldig bra. Jeg vet ikke helt hva annet jeg kan skrive :/ Det er sikkert noen andre som kan utfylle Endret 13. april 2008 av victoryseieren Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Musicator, Finale, Sibelius. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Du kan bruke Guitar Pro til dette, men det er litt tungvint da du må lage høyre- og venstrehåndspillinga hver for seg. Det er litt mye å sette seg inn i, men det går. Endret 16. april 2008 av Jokkulf Lenke til kommentar
f00b Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Takker for svar, trodde kanskje at det fantes noe eget program kun beregnet til dette - men da har jeg noen alternativer jeg kan sjekke ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå