Nimzo Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hører masse om Epox 8RDA+, og har sett endel tester med det hvor det kommer bra ut, spesiellt på OC siden (bra BIOS og volt) men hvor får jeg kjøpt det? Så databutikken.com hadde det, men vil helst ikke kjøpe herfra da folk klager på ubrukelig kundestøtte, noen andre som har det? Hvilket minne bør jeg velge med dette kortet? To moduler? Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg kjøpte mitt fra databutikken.com - og det like før jul 2002, synes de var veldig raske og hadde god service jeg, hadde faktisk kortet og no annet stuff ca den 22.des ...Kanskje de har skjerpa seg isåfall. Jeg synes bare du skal sende bestillinga istedenfor å leite deg gal etter det kortet, ikke så mange som forhandler Epox merkelig nokk :-? Samme RAM som jeg har i signaturen er helt grei god RAM men kanskje du bør kjøpe en 512 brikke isteden, det får du finne ut av selv, ellers så er Crucial RAM bra, gå for DDR-3200 RAM ihvertfall. Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg bestillte også fra www.databutikken.com/no og har ingenting å utsette verken på service eller levering! Så løå å kjøp Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg bestillte også fra www.databutikken.com/no og har ingenting å utsette verken på service eller levering! Så løå å kjøp me2 Lenke til kommentar
fortytwo Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 De selger det også hos http://www.absoluttdata.no. De har et par tre stykker på lager. Gå for to PC3200 brikker. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ser det finnes en 1.1 rev av kortet, noen som vet hva som er fikset ? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ser det finnes en 1.1 rev av kortet, noen som vet hva som er fikset ? Hei, Tror det er snakk om noen kondensadorer(det er det jeg fant ut foreløpig), så nå er strøm veldig stabilt. Har kortet selv. Athlon T.Bird AXIA 1GHz kan gå på 180MHz med PC2100DDR RAM. Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå