Aleks Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Hei! Jeg har lyst til og kjøpe meg en dogtag med navnet mitt gravert på den. Noen som har gode erfaringer med en god side som man kan bestille? En dogtag er det smykket man ser han karen her har på seg Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 vet at topsecret.no og superkul.no har noen hvertfall.. tror ingen av dem var identiske som de på bildet, tho Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Trenger ikke og være idenstiske. Har du noen erfaringer med siden? Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Har selv kjøpt fra dogtagsonline.com og er veldig fornøyd. Billig som fy og shipping tok bare 10 dager. edit: Selve websiden ser litt suspekt ut med html fra 90-tallet, men min erfaring med dem har bare vært positiv. Endret 14. april 2008 av Dandor Lenke til kommentar
Star Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Eller... dra inn til førstegangstjeneste og få gratis dog-tag! Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hmm. Jeg vet at for ca 1/2 år siden hadde hvertfall H&M dogtags. Du kan jo sjekke der. Lenke til kommentar
Linux 44 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Ser at tråden er noe gammel,men jeg har slike dogtags, lik de på bildet til trådstarter. Slike dogtags fåes her: http://www.sabo.no/produkt/dog-tag-116.aspx Husk å bestille 2 stk. Endret 8. juli 2008 av Linux 44 Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Ser at tråden er noe gammel,men jeg har slike dogtags, lik de på bildet til trådstarter. Slike dogtags fåes her: http://www.sabo.no/produkt/dog-tag-116.aspx Husk å bestille 2 stk. Hvorfor skal man bestille 2? Er det å få med et ekstra kjede, og en silencer (noe jeg antar at er den gummitingen som er rundt dogtaggen) Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Ser at tråden er noe gammel,men jeg har slike dogtags, lik de på bildet til trådstarter. Slike dogtags fåes her: http://www.sabo.no/produkt/dog-tag-116.aspx Husk å bestille 2 stk. Hvorfor skal man bestille 2? Er det å få med et ekstra kjede, og en silencer (noe jeg antar at er den gummitingen som er rundt dogtaggen) Gratulerer med epic bump. Man bestiller to fordi man i militæret går med to, OFC. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 army-star Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå