OscarWoHA Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Litt Off-topic, men til Meldarion: hvordan tar den hvite/sølv dualshock'en seg ut angående fargen i forhold til sort? Forstår ikke helt spørsmålet. Men, hmm. Den hvite er meget snill mot den svarte onde fargen. Sammen skaper de harmoni. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Rareste tråden jeg har sett i detta forumet Men jeg holdern ikke så veldig annerledes en andre trur jeg(høras litt feil ut ). Får jeg prisen for rareste tråd i sony delen eller?? Litt Off-topic, men til Meldarion: hvordan tar den hvite/sølv dualshock'en seg ut angående fargen i forhold til sort?? EDIT: trippel quoting EDIT 2: Fikset postinga Ja ihvertfall av meg Lenke til kommentar
RadGravity Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) hvordan tar den hvite/sølv dualshock'en seg ut angående fargen i forhold til sort? Ebony and ivory live together in perfect harmony Side by side on my piano keyboard, oh lord, why dont we? Endret 15. april 2008 av RadGravity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå