tobbelobb Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Hei, jeg lurte på hvor mye penger jeg må bruke på en spiller for å få utnyttet potensialet i anlegget mitt (Se signatur) . Jeg har en Sony cdx-gt610u , det er jo ikke rare spilleren. Tenkte på noe fra Alpine eller Pioneer, men kom gjerne med andre forslag. Har sett litt på denne: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2160 liker designen. Edit: eller kansje denne http://www.mamut.net/dynabel/subdet588.htm Endret 13. april 2008 av tobbelobb Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Den alpine spilleren er bra, ikke et dumt valg det Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 alpine spilleren spiller vel kun audio fra eksterne kilder? mener den ikke spiller CD-er.. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 ja, kun eksterne kilder Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Der kan du se... blandet med denne jeg: http://www.mamut.net/dynabel/subdet697.htm Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 alpine spilleren spiller vel kun audio fra eksterne kilder? mener den ikke spiller CD-er.. Ingen problem for meg det. Bruker ipod og usbpenn mest alikevell. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Nå sant skal sies, så er vel Pioneer & Panasonic det beste innen CD-spillere. i alle fall mitt syn på saken. Men er man virkelig en kravstor kar, som ønsker en god spiller. Må man nok fort ut med en 3-4 lapper ++. Sant skal sies, så er det bare ikke designet som teller. Spilleren i seg selv skal vel være selve hovedrelèt. Endret 14. april 2008 av nidaroo Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Nå sant skal sies, så er vel Pioneer & Panasonic det beste innen CD-spillere.i alle fall mitt syn på saken. Men er man virkelig en kravstor kar, som ønsker en god spiller. Må man nok fort ut med en 3-4 lapper ++. Sant skal sies, så er det bare ikke designet som teller. Spilleren i seg selv skal vel være selve hovedrelèt. Selfølgelig er det kvaliteten som teller men de er jo ikke dumt med en som ser bra ut i tilleg. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nå sant skal sies, så er vel Pioneer & Panasonic det beste innen CD-spillere.i alle fall mitt syn på saken. Men er man virkelig en kravstor kar, som ønsker en god spiller. Må man nok fort ut med en 3-4 lapper ++. Sant skal sies, så er det bare ikke designet som teller. Spilleren i seg selv skal vel være selve hovedrelèt. Må ikke glemme Alpine sine=) Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nå sant skal sies, så er vel Pioneer & Panasonic det beste innen CD-spillere.i alle fall mitt syn på saken. Men er man virkelig en kravstor kar, som ønsker en god spiller. Må man nok fort ut med en 3-4 lapper ++. Sant skal sies, så er det bare ikke designet som teller. Spilleren i seg selv skal vel være selve hovedrelèt. Må ikke glemme Alpine sine=) Sier gutten som vil bytte bort Alpinespilleren sin mot en Boss... Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Nå sant skal sies, så er vel Pioneer & Panasonic det beste innen CD-spillere.i alle fall mitt syn på saken. Men er man virkelig en kravstor kar, som ønsker en god spiller. Må man nok fort ut med en 3-4 lapper ++. Sant skal sies, så er det bare ikke designet som teller. Spilleren i seg selv skal vel være selve hovedrelèt. Må ikke glemme Alpine sine=) Sier gutten som vil bytte bort Alpinespilleren sin mot en Boss... Har aldri sagt noe med lydkvaliteten på bossen. den er etter prisen. grunnen til at jeg har den er jo fordi jeg per nå heller vil se film og har bare billige komponenter hele veien ellers;) så er vel heller spiller uten skjerm VS spiller med skjerm som har styrt den intill videre. men lydmessig er det MYE bedre lyd i Alpinen. har hatt pioneer også. ikke noe å klage på hold tråder uten OT jonas Endret 15. april 2008 av MasterOfDisaster Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg skal også ha med ny spiller... Lurte i den forbindelse om det er smart å bestille fra USA? Dollaren er jo under 5,0 nå. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg skal også ha med ny spiller... Lurte i den forbindelse om det er smart å bestille fra USA? Dollaren er jo under 5,0 nå. Like greit å sjekke med forskjellige norske forhandlere. Det kan jo være at du får tak i en utgått modell til en billig penge. Skulle det skje noe er det jo greit at den er kjøpt her til lands. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg skal også ha med ny spiller... Lurte i den forbindelse om det er smart å bestille fra USA? Dollaren er jo under 5,0 nå. Nei, den er på 5,03! Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 i utlandet får du bla annen radio type. går på oddetall og litt sånt;) anbefales og kjøpe i norge Lenke til kommentar
Defus Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Styr unna sony Også kjøp en så dyr Pioneer eller Alpine spiller som du kan, å du vil bli fornøyd tror jeg. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Styr unna sony Også kjøp en så dyr Pioneer eller Alpine spiller som du kan, å du vil bli fornøyd tror jeg. Sant som du sier. Er det noe Pioneer er flinke med å utarbeide komponentene sine, så er det bilstereo. Både spilleform, kvalitet og utsende. Holder også en knapp på Panasonic sine CD-spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå