Gå til innhold

Heroes, kan det være en serie for meg?

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt mye om Heroes, men aldri sett det og vet heller svært lite om det.

Jeg er veldig intressert i evner og slikt, så kan Heroes mulig være en serie for meg?

Jeg liker Charmed veldig godt. Er Heroes noe lignende når det kommer til evner og slikt?

Består serien av enkeltepisoder eller er det et sesongplott per sesong, eller for hele serien (slik som Lost)?

Ikke post spoilers i denne tråden da jeg kun ser det på DVD.

Endret av SuperDVD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt mye om Heroes, men aldri sett det og vet heller svært lite om det.

Jeg er veldig intressert i evner og slikt, så kan Heroes mulig være en serie for meg?

Jeg liker Charmed veldig godt. Er Heroes noe lignende når det kommer til evner og slikt?

Består serien av enkeltepisoder eller er det et sesongplott per sesong, eller for hele serien (slik som Lost)?

Ikke post spoilers i denne tråden.

jeg tror dette er en serie for deg, ja..

det er flere mennesker som (uavhengeig av hverandre) oppdager at de har fått en spesiell evne. disse kan være fks. tankelesning, å kunne fly, ekstrem styrke osv. for bedre beskrivelse av handlingen så er google ganske fint..

personlig elsker jeg denne serien. sesong 2 går på TV nå, men jeg anbefaler å se den på DVD. det kan nemlig li litt vanskelig å få med seg alt om man bruker for lang tid på å se den..

Mvh. 2ball(s)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-127711

Jeg kjøpte nettop Season 1 part 1, og angrer ikke i det hele tatt, har samme interresse for evner o.l.

Garantert godt kjøp:)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Syns serien er elendig jeg. Den kunne blitt skikkelig bra, men jeg syns alt ble vanna ut. Jeg trodde liksom at alle "heltene" skulle møtes og begynne å gjøre kule ting etter noe rundt episode 5, men der tok jeg jo grundig feil... Måtte pine meg gjennom hver eneste episode, venta på at ting skulle gå i taket, men det gjorde det aldri.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Syns serien er elendig jeg. Den kunne blitt skikkelig bra, men jeg syns alt ble vanna ut. Jeg trodde liksom at alle "heltene" skulle møtes og begynne å gjøre kule ting etter noe rundt episode 5, men der tok jeg jo grundig feil... Måtte pine meg gjennom hver eneste episode, venta på at ting skulle gå i taket, men det gjorde det aldri.

x-men..

Det er ikke akkurat sann at de planlegger "vi er gode, dere er onde". De er mennesker, med en liten genting, ikke superhelter, selv om noen oppfører seg sann.

Noen lever bra, noen lever på skyggeside, noen slår seg sammen, andre er alene. Noen vil ha makt (assosiasjon: Ond), andre vil ha et velfungerende samfunn (assosiasjon: Snill).

Og jeg kan si, at noen slår seg sammen, med det er ikke sann at enten er du snill, ellers er du ond. De slår seg sammen, separerer seg, slår seg sammen med andre, osv.. De er bare mennesker, ikke aliens fra en fjern planet som kler seg i en blå drakt, med en rød truse uttapå, og logoflashen "S" på brystet.

Men, du får synes hva du vil. Jeg elsker serien..

Lenke til kommentar

Jeg likte første sesong godt,

i andre sesong var det mye gjenbruk av det meste, og ganske forutsigelig.

Tredje sesong er bare rør, det skejr alt for mye så det er ikke tid igjen til å følge personene i serien.

Sjekk heller ut The Wire, om du allerede ikke har sett den.

Fantastisk bra serie som absolutt er verdt pengene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

x-men..

Det er ikke akkurat sann at de planlegger "vi er gode, dere er onde". De er mennesker, med en liten genting, ikke superhelter, selv om noen oppfører seg sann.

Noen lever bra, noen lever på skyggeside, noen slår seg sammen, andre er alene. Noen vil ha makt (assosiasjon: Ond), andre vil ha et velfungerende samfunn (assosiasjon: Snill).

Og jeg kan si, at noen slår seg sammen, med det er ikke sann at enten er du snill, ellers er du ond. De slår seg sammen, separerer seg, slår seg sammen med andre, osv.. De er bare mennesker, ikke aliens fra en fjern planet som kler seg i en blå drakt, med en rød truse uttapå, og logoflashen "S" på brystet.

Men, du får synes hva du vil. Jeg elsker serien..

sant nok, men det blir likevel en dårlig blåkopi av x men, starta på sesong 3 for og ha noe og det virker da på meg som om det et forsøk på og være superhelter så de kunne like greit bare kalt det for xmen og gjort det skikkelig, de er da mennesker de også, fins mange historier hvor de ikke springer rundt i kostymer i hele tatt men sliter med menneskelige problemer som alle andre, hadde vært mye bedre og ikke blitt sett på som en xmen clone som det er, ser nå likevel på det, peter er nå tøffeste toget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...