FranzJosef Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vi forsøker å få vår nye xbox360 til å kunne spille de vanlige, gamle xbox-spill. Vi følger oppskriften der man skal brenne ut en en fil på en CD og kjøre i xbox360en. Vi får gjort steg 3, men den fullfører ikke med steg 4 der man skal trykke ja på noe oppdatering og boksen skal restartes. Det skjer rett og slett ikke mer enn steg 3. Når vi forsøker spill så fungerer det heller ikke, selv om det er spill som er på lista over gamle spill som skal fungere på nye 360. Hjelp, hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vanskelig å si. Eneste jeg kan tenke meg er at du bare brant ned filen du nedlastet ut på en cd. Filen du laster ned er nedpakket (i zip-format), du må pakke ut filen default.xex, og brenne denne ut på en disk. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 men når man unzipper så får man filen default.xex som skal brennes ut? man må ikke unzippe default.xex som blir til noe annet, for så å brenne ut den nye filen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Default.xex er den du skal brenne ut på en cd/dvd. Xex er et filformat som kun brukes av X360... Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Ja, vi har gjort det og den gjør ikke steg 4 og 5, men gir seg etter steg 3 jamfør beskrivelsen på xbox.com. Det er vel ikke noen grunn til å tro at det skal funke om man bestiller CDen fra xbox.com heller da... Lenke til kommentar
BrutusMcGregor Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Skjer ikke dette automatisk når man putter i et gammelt spill og er koblet til nettet a'? Jeg ville tro han har mulighet til å ha 360'n på nettet akkurat lenge nok til å få denne updaten. Jeg har hvertfall aldri brukt noe cd og jeg spiller Forza 1 så det griner her. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Ok, kan jo prøves. Kan xbox360 tilkobles nettet trådløst da? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ok, kan jo prøves. Kan xbox360 tilkobles nettet trådløst da? Ja, men da trenger du et trådløst adapter til Xbox 360n din. Og den koster mye! Men du kan jo også bruke kabel Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Eller du kan koble den til ein bærbar pc med trådlaust nettverk om du har tilgang til det. Ligg ei oppskrift på korleis det skal gjerast her på microsoft formuet ein eller anna plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå