Banzaiii Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Heisann, visste ikke helt om dette skulle i kjøp og salg delen av forumet eller laptop delen, men prøver meg her. Jeg har vurdert å skaffe meg en laptop, men har en del spørsmål jeg skulle hatt oppklart før jeg legger ut en masse penger. For det første så må den være relativt kraftig. Jeg har sett en del på forskjellige tilbud med 8600GT kortet, men har egentlig lyst til å gå for 8800. Problemet her er at jeg ikke finner 15.4" laptoper med dette skjermkortet hos leverandører i Norge. Har sett at man kan få det i 17", men det blir litt i største laget med tanke på vekt og flyttbarhe synes jeg. En annen ting jeg har lurt på er hva slags oppgraderingsmuligheter det er i laptoper. Slik jeg har forstått det, er det et par laptoper som det er mulig å bytte ut GPU i. Stemmer dette? Og i så fall, vil det lønne seg å få fatt i en slik en hvis man skulle ønske å bytte GPU senere? Eller er dette en vanskelig og lite lønnsom prosess? Er det noen mulighet for at oppgraderingsmuligheter vil bli litt mer normalt i nærmeste fremtid? Hvis det er mulig å få 17" med oppgraderingsmuligheter for GPU, så ville jeg kanskje vurdert det også. Såg litt på denne 17" fra multicom: http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...544828;c:100560 Her har man muligheten til å velge hvilken GPU man ønsker. Er det kanskje en mulighet for oppgraderingsmuligheter der, eller er det bare forskjellige modeller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå